• Sweetboxy

    Resa - utan barn

    Jag och min m2b har nu bestämt att vi ska åka på bröllopsresa. Men sonen ska få stanna hemma, vilket jag har lite ångest över. Har bara varit ifrån honom ett dygn i sträck.

    Någon som känner igen sig i detta? Som tyckt att det varit jobbigt men ändå farit och haft mycket trevligt och barnet/barnen har klarat sig hemma utan skador :)

  • Svar på tråden Resa - utan barn
  • osse

    Vi kommer lämna våra två barn hemma, de kommer vara 10 och 2 år. Jag räknar med att de kommer ha fullt upp att köra med mormor/farmor så de kommer inte ha tid att ha tråkigt och jag tror absolut de klarar sig "utan skador" :)

    Men jag förstår din ångest. Lilla tösen är 14 månader nu och vi har inte lämnat bort henne över natten än. Kan vara bra att "öva" lite på det först så kan ni säkert vara lugna över hur bra det kommer gå! :)

  • abramminkom
    God eftermiddag, kära vänner. Om du någonsin har varit på sidan av den svenska riktningen, rekommenderar jag dig att besöka denna webbplats https://koordinater.se/artiklar/gamla-stan-i-gavle-upptack-stadens-historiska-hjarta.aspx. Eftersom han är den som kommer att kunna öppna nya vägar och vyer för dig. Detta kommer att göra din semester ännu mer färgstark och minnesvärd. Därför rekommenderar jag dig att besöka den här webbplatsen
  • Chikolba Chilita

    ?????????? ????????? ? ????? ?????????? ???????? ?????? ????????? ??????? ? ?????? ?????. ???? ????????? ??????? ??????? ??? ????????? ?????? ? ??????????????? ????????. ????? ????????? ??????????? ?????????????? ???? ? ????????? ? ??????? ??????. ????????? ??????????, ?????????? ??????? ???????????? ?????? ? ?????????????. ?????? ??????????? ? ????????????? ??????? ????? ?? ??????? Putevka www.putevka.com/krym/beregovoe . ????????? ????????? ??? ?????????? ? ?????????????? ????????.

Svar på tråden Resa - utan barn