• hellanb

Nu har vi gift oss....

De var verkligen HELT underbart, ljuvligt otroligt super HÄRLIGT!!!!
    Dagen var helt perfekt, som vi tänkt men ÄNNU bättre!!!!

Nu är jag trött, lycklig å vemodig över att de hela är över...

Känns ju härligt att vara gift å kunna kopla av å veta att de blev PERFEKT!!!
    men lite vemodigt att de har varit för nu aka ju klänningen inte på mer å Min man å mina barn ska ju inte heller ha sina fiiina kläder mer....

Å de är ju superkul att planera bröllop ju . Men jag får hänga kvar här å följa era planeringar!

Jag å tärnorna å brudnäbben fixade oss hos Anna på salong Claes (super snyggt). Sen fotades vi i Hovslättspark bland vitsippor å vattenfall....Vi gifte oss i Kristine kyrka, åkte en krämvit ford Mustang till festen i Hovslätts hembyggdsgård å bröllopsnatten tillbringades på Stora hotellet.

I dag söndag så har vi öppnat MASSOR av presenter ute i svärföräldrarnas trädgård i ett ljuvligt väder!

Kan summera i ett ord: SUPERPERFEKT!!! nja ett till: UNDERBART!!!

Kramar den nyblivna bruden

• Svar på tråden Nu har vi gift oss....
  • pärlor

STORT GRATTIS!NI hade ju tur med vädret också!

• blivande fru ländin

GRATTIS och Lycka till!!!

• Ybrud

Stora grattisönskningar från mig. Hoppas på att få se bilder på brudparet snart

• Likah

GRATTIS! Vilket superbröllop som blev så lyckat! Och nu är du fru

• suss*

Hellan_jkpg:

Åh vad kul att höra att allt blev så lyckat för dig och din man!!

Vi gifter oss pingstafton så snart börjar det bli riktigt nära!!! Vi ska oxå ha festen i Hovslätts hembygdsgård, hoppas vi får lika tur med vädret som ni hade!!!

Vad tyckte ni om stället? Fotade ni er i parken nedanför hembygdsgården eller? Med vattnet o så?

//Suss*

• Limegirl

Grattis! Hade ni bröllopssviten på Stora hotellet? Vad tyckte du om den i så fall?

• hellanb

JApp vi fotades där i hembygdsparken...urmysigt!!!

Stället är kanom att ha fest på, men de är en del pelare som gör att man får tänka till i möbleringen. Vi hade 10 vid honörsbordet å 8 i rad (alltså 16) på de andra två borden. Hade möblerat som ett U så vi hade utsikt genom de öppna dörrarna ut i parken från honörsbordet.

Ang stora hotellet så hade vi inte sviten men ett rum precis intill som såg likadant ut fast lite mindre. Fönster ut mot kanalen. anonfint. Min manhade bokat paketet me frukt, choklad å bubbel att skåla i med... Hur mysigt som helst!!!
    Kan VARMT rekomenderas! Rum nr. 101 tror jag att de var

Lycka till med allt!

Kram
    Helena

• mitt-lilla-smultron

jätte stort grattis!!!!!!

kramen

• berkaj

Grattis till er från mej :D

• Lapinette

Grattis!!! Kommer det även bilder? Är ju nyfiken på att få se hur vackra ni var. Själv har jag 8 dagar kvar. Spännande!

• Åsa.Hjärta.Antti

Gratulerar!! Även jag är väldigt nyfiken på bilder, men ni kanske inte har hunnit fixa dem än...

Vi gifter oss den 20 och hoppas på lika fint väder som ni hade!

Grattis ännu en gång och lycka till i livet som gifta!

• hellanb

får fixa fram lite bilder snart...
    Var på bröllopsresa i Berlin nu tors-söndag. Så allt har inte hunnits med än...
    Ni som bor i Jönköping kan hålla koll i Jkpg.nu nästa veka. Borde kunna komma med då, annars veckan där på.
    Har glömt att maila texten till fotografen. Men ska se om hjärnan är med i kväll så jag kommer ihåg att fixa det!

Kram å tack för alla lyck-önskningar!!

Hellan

Svar på tråden Nu har vi gift oss....