• Indiansommar

Vad skrev folk i er gästbok?

Ni som är gifta!!
    Vad skrev folk i er gästbok? Jag behöver tips på fina dikter eller kärleksord som jag kan skriva i gästboken på ett bröllop som jag ska gå på!

• Svar på tråden Vad skrev folk i er gästbok?
  • Indiansommar

Någon måste väl ha fått något fint skirvet i sin bok??

• Pepparmyntan

Folk skrev mest grattis och tack för en fin fest. Mina tärnor skrev dock ner en sång som de hittat på egen text till som handlade om mig. Kärleksdikter kan du säkert finna på nätet eller på biblioteket i olika böcker. Det jag tror man uppskattar mest som brudpar är något personligt.

• Indiansommar

Jag tycker att jag har letat på nätet men hittar mest dikter eller fina ord som handlar om "du och jag" inga som vänder sig till brudparet från mig....

• Ettolrach

Våra gäster skrev mest "Grattis, Lycka till, Tack för god mat och trevlig fest" m m

Har du kollat här på BT? Finns väl dikter och citat samlat på framsidan har jag för mig.

• Augusti-06

Citera en av sångerna från kyrkan kanske... Borde väl väcka fina minnen...

• berkaj

Är man nära kan man skriva efter sitt hjärta, har fått några mycket vackra rader i gästboken, så att tårarna rann....det uppskattade jag =)

• Therese33

Vi köpte bröllopsboken där det är förifyllt vad folk skall skriva t ex bästa minnet från möhippa/svensexa, mm, den var jättebra!

Svar på tråden Vad skrev folk i er gästbok?