• berkaj

Nu är jag fru ;)

Tänkte bara skriva av mig lite. I lördags gifte min man och jag oss. Vädret blev ortoligt vackert. Vi kände oss mycket fina och lyckliga denna vår bröllopsdag 6/5.

Veckorna innan har varit mycket stressande. När jag nu tänker tillbaka så behöver man inte stressa så som vi gjorde, men på något sätt blir det så och det ska väl vara så ;)

Allt som jag förberett blev ändå inte riktigt som man hade tänkt sig, men alt blev kanon ändå.

Jag är iaf glad att vi nu är man och fru. Inget bröllop mer för mig *blink* Det är jobbigt, men efteråt värt all möda hihi.

Lycka till alla sommarbrudar, det går säkert vägen för er också hihihi
    Kram / Fru Ageton

• Svar på tråden Nu är jag fru ;)
  • Åsa.Hjärta.Antti

Grattis!!

Lycka till i livet som gifta!

• JeckaH

Grattis!!!!!! Här är det dax om drygt två veckor, pirrigt! Lycka till i framtiden nu!

• Åsa.Hjärta.Antti

Vad fina ni var! Det såg ut som en lyckad dag!
    Grattis åter en gång!

• Nyfso

Kände igen den yngre killen som står jämte dig. det är inte så att ni är från blekinge eller iaf han??? Karlshamn i så fall

• berkaj

Jodå jag är från Karlshamn, vilken bild menar du ? *nyfiken*

• berkaj

Men det måste ju vara min lillebror du menar, Jim. Känner du honom eller =)?

• KalasAnnah

Grattis! fina ni var, gillar din bukett

• Brummelisa -06

Vill ju också se...:(Jag kan inte se bilderna, är det nån som vet vad jag gör för fel?

• Pellesbrud

hej o grattis o vlka fina bilder

• Sanasol

GRATTIS!! Jättefina var ni!

• Bru

Grattis till er! Du var jättevacker på din bröllopsdag!!! Blev glatt överraskad när det var du (en liten Svängstatös) som var med på bilderna. Grattis tjejen, snart är det vår tur!! :)
    Kram Bullens blivande

• chai

vad fina ni var, och vilken fantstisk bukett du hade...

• berkaj

Åh va roligt att man blir igenkänd som Svängstabrud hihi. När är det dags för er då ?
    Kram/ Jenny

• Bru

29 juli i Elleholm så det närmar sig. Just nu ganska lugnt men jag kan ju tänka mig att det blir hektiskt veckorna innan. Ha det gott och lycka till med äktenskapet! Kram

• Nyfso

Nej jag vet bara vem han är till utseende. Är själv från Mörrum så världen är ju liten. Har väl gått på norrevång tillsammans o väggskolan skulle jag tro!
    Grattis o lycka till!!

Gifta sig i Elleholm, wow vilken dag ni kommer få! Bästa kyrkan jag vet!
    Lycka till!!
    Kram

Svar på tråden Nu är jag fru ;)