(Ännu) fler som gifter sig på Åland?
Eftersom tidigare tråden blivit avstängd för svar.....
Hoppas ni hittar hit nu, alla Ålands-brudar!
Eftersom tidigare tråden blivit avstängd för svar.....
Hoppas ni hittar hit nu, alla Ålands-brudar!
Inte för att göra er avundssjuka eller så ( ), men imorgon bitti åker vi till Kreta en vecka!! UNDERBART!!!!
Hoppas ni har det bra här hemma i Norden också, ska försöka mitt bästa att _inte_tänka på er eller bröllop!
Kram på er!
jag har hittat hit iallafall...
jag är också med! Varför har gamla tråden blivit avstängd för svar?
hoppas det är här ni är nu...jämt sjå att hitta hitta varje dag...
Hej!
Nu är vi hemma igen! Har haft en väligt väldigt skön vecka med sol och bad och massa god mat och dryck!
Trådarna stängs ner för svar efter en viss tid från start. Vet inte varför.....
Men ingen som sett till Yllo eller JCV??
Hejsan!
Jag såg också att vår tråd var nedstängd så även jag startade en ny
Här är det jag skrev i den "nya" som jag startade...
Getingen - Jag trodde att Tojes hade upphört Om inte, var finns dom nu?
Ninno - Nästa vecka kommer vi hem med klänning och allt Vi far tillbaka hit till Sverige på söndagen och så kommer jag tillbaka på tisdag den 30/5. Det är bara att komma och kika.
Kul att höra att ni hade det skönt på resan!
Tänk att Finland vann ESC!! Jag skar erkänna att jag verkligen gillade Lordis låt..
Milda marsvin... det är bara 12 dagar kvar för mig nu!! *tuggar på naglarna*
Nästan allt är klart förutom skor till gubben + att tärnans klänning fortfarande inte har dykt upp.. ej heller ringen
Bara 1 vecka kvar nu, Yllo!!
Hur känns det!?!? Har ni allt på grej?
tack snälla för erbjudandet att komma och titta på din klänning. Men min kära mor hajade grejen redan på din beskrivning, så nu är allt klart redan! Vi har plastat in den och den hänger klar i väntan på användning! Spännande....
Hoppas det går bra för er nu, så här sista veckan innan dagen D!
Yllo - Tojes har återuppstått och finns numera på Skarpansvägen bredvid apoteket
Va kul att din kära mor hajade på beskrivningen Ninno
Kul att Tojes har återuppstått.. kanske man ska ta sig en vända dit nästa vecka...
Milda marsvin!! Nu är det bara 5 dagar kvar!! Tack och lov är nästan allt under kontroll.. bara brudgummens skor som inte är inköpta än
Allt annat fick vi med oss till holmen i veckan.. fast jag hade glömt den del små grejer hemma som jag tar med mig i övermorgon när jag kommer över igen...
Jag kan knappt fatta att jag om vecka är FRU!!!
Hej på er!
Är ni alla från Åland eller ska ni "bara" gifta er här? Jag bor på Åland och gifte mej i augusti förra året, men har lite svårt att slita mej från sidan! :) Är det något ni undrar över så fråga så ska jag försöka hjälpa er.
Lycka till på era dagar!!
Hej Miur!
Vi är av lite olika bakgrund vi som häckar på denna tråden! Men självklart ärr du välkommen att göra oss sällskap här!!
Själv är jag född, uppvuxen och bosatt på Åland (Hammarland). Gifter mig i augusti i år. Ska bli riktigt spännande! Det mesta avde stora projekten är ganska långt avklarade, men förståss finns det ändå en hel del kvar att göra!
Yllo!
Har du börjat räkna ner? Dagen D närmar sig med stormsteg nu!! Håller alla tummar o övriga fingrar jag har att allt går bra för er! Skulle gärna gått på Arken på lördag, men tyvärr måste jag jobba på lördag kväll och söndag morgon, så det gick inte alls..
Hoppas ni har det bra allihopa!
Vet man månne vem du är då Ninno-79? När vi flytta till Åland bodde jag oxå i Hammarland...
Nja... själv är jag inflyttad Hammarlänning sen ett par år. kommer egentligen från trakterna runt Godby...
Ninno -79: om du kommer från Godby så tror jag att du vet vem min sambo är... =) men jag tänker inte berätta ännu, för det är fortfarande hemligt att vi ska gifta oss =)
Yllo: var du till Foto Alandia här om dagen med din m2b? Jag tyckte att det stod en tjej och pratade med fotografen och att hon såg ut som dig på kortet du visade på dig i klänning =) I så fall var det jag som stod bakom dig!
Märks att vi bor på Åland, haha...
Det är säkert mycket möjligt att jag vet vem din m2b är, tant blå! Gick ju högstadiet i Godby, så de som är i ens egen ålder och kommer från norra Åland vet man iallafall vem är till namnet.... De flesta.....
Yllo!
Antar nästan att du inte är inne på BT nåt mer nu innan det smäller. Men ville ändå skicka ett STORT LYCKA TILL imorgon!!!!!!!!!!
Ska hålla tummarna att allt går precis så bra du tänkt dig, och ska tänka lite extra på dig imorgon!
Lova att höra av dig och berätta hur det gått för er!
Kram, och som sagt; LYCKA TILL!!!
Hejsan tjejer!
Nu har jag kommit hem från holmen igen och har tillgång till dator
Tant blå.. det var nog mycket möjligt att det var jag och min MAN som du såg på Alandia Vi var dit och pratade med Anki om hurdanna bilder vi skulle ta.
Hela dagen var helt underbar!! Allt gick som smort utan problem. Personalen på Arken skötte sig perfekt under festen och alla hade jätte roligt! Maten var helt underbar och alla mina önskningar uppfylldes av dom. Sent på kvällen och dagarna efter så har våra gäster berättat att vårt bröllop var det roligaste och mest välplanerade bröllop som dom någonsin varit på Det är väl bra betyg eller hur.... Ska berätta mer senare, men jag är lite trött nu
Miur - Jag är född och uppvuxen på holmen, men flyttade till Sverige för ett gäng år sedan. Nu när det var dags att knyta banden så ville jag självklart gifta mig hemma i den kyrka jag är döpt och konfirmerad i... och det fick jag