1-årig bröllopsdag i dag!!!
Nyfiken gul, nu fru: Grattis på er 1-årsdag! Och många fler lyckliga år till er!
Är det nåt du önskar att ni hade haft (kvar) som minne nu som ni inte har... ett tips till en som gifter sig 30/9?
Nyfiken gul, nu fru: Grattis på er 1-årsdag! Och många fler lyckliga år till er!
Är det nåt du önskar att ni hade haft (kvar) som minne nu som ni inte har... ett tips till en som gifter sig 30/9?
Nyfiken gul, fru nu: Tackar för tipsen, verkar som jag ska klara av det mesta!
Köper klänning, slöja, skor och underkläder så allt det kommer ju att finnas kvar... hade först tänkt hyra klänningen men insåg att jag aldrig skulle kunna lämna tillbaks den...
Nyfiken gul, nu fru: Vad kommer du bäst ihåg från själva festen efteråt, om ni hade en sådan? Några tips för den?
Nyfiken gul, fru nu: Åh vad underbart det låter...
Nyfiken gul, fru nu: Hade ni en toastmaster på ert bröllop? Håller på att bli galen när vi inte riktigt vet... tycker inte att det egentligen behövs för vi blir väl ca 60 personer och bara kända ansikten... men det jag är mest rädd för är väl att middagen/festen är slut kl 21 för att inget program finns som är planerat... i och för sig har en lovat fixa lite sång och någon lek ... *ett ynkligt litet rop på hjälp*
Nyfiken gul, nu fru: Tack för tipsen... jag kommer dock inte att nämna någon toastmaster på inbjudningskorten, får väl ta det via telefon eller mail när jag väl får tag i en... Jag har tänkt att vi själva skulle hitta på något program för gästerna, kanske en tipspromenad?