• roffan

Vart tar alla "frågare" vägen??

Missupfatta mig inte nu, jag är inte ute efter bekräftelse och uppskattning, men någon typ av respons är väl roligt att få när man har svarat någon som har bett om råd eller hjälp här på BT?! Många slänger ut en fråga, man svarar och så "försvinner de". Man vill ju veta hur det gick ju! :)

• Svar på tråden Vart tar alla "frågare" vägen??
  • Ybrud

jag håller åxå med... synd att man ibland inte ens kan få ett tack för tipset.

• bröllopsängeln

jag brukar läsa de svar som trillar in men sen fortsätter jag inte att kolla den tråden i flera veckor efteråt:) Och nu förtiden så tycker jag alla skriver nya trådar istället för att läsa de gamla som finns. Så ofta läser man en tråd om samma sak redan nästa dag och då behöver man ju inte leta upp sin egen tråd....sen glömemr jag ofta vad jag frågat om en vecka tidigare och orkar inte söka efter mina egna trådar långt tillbaka...

Men om ni svarat i mina inlägg efter att jag läst och svarat så ber jag om ursäkt:)

• roffan

Så kan det ju vara förståss... Du behöver inte be om ursäkt, heller! :) Jag bara undrarde vart alla tar vägen? :)

• bröllopsängeln

nä men jag VILL be om ursäkt för jag har inte sett det ur din/er synpunkt förut:)Alltid bra att få ny vinkel på saker.

Sen beror det förstås på vad man tipsar om ..skickar man bilder från sitt bröllop, eller mallar till bröllopsprogram och sånt kanske det är viktigare att tacka än om någon tipsar om en mascara elle ren restaurang eller så...tycker jag iaf. :)

• roffan

Nån mer med åsikter i ämnet?

• 7804

Tänkte ber om er hjälp nu - och lovar att inte försvinna :)
    - på brollopsplaner.blogspot.com har jag lagt upp en fråga som jag är nyfiken på att få svar på...

• bröllops häxan

Håller med. :)

• roffan

7804 - jag har röstat

Ellte: Jag förstår att du är med mig! :)

• tessan1/7-06

Oj, jag känner mig träffad...
    Jag är nog en typisk "frågare" Stressig mamma som försöker hinna med att planera ett bröllop försöker hinna med att tacka alla gulliga som svarar på mina frågor, men ibland blir det tajt om tid
    Passar på att tacka nu då. Tack, tack

• Eppika

7804: jag har också röstat. Det blev Carmen och Dav just för att de är annorlunda, och har sett lite av deras förberedelser på MTV.

• 7804

Eppika: Visst var deras inbjudningar ruggigt speciella?

Två lik (dom själva sminkade till att se döda ut )på varsin bår brevid varandra.
    Och så med texten "Until death to us apart" :D

• Eppika

7804: ja, det kan man kalla originellt och verkligen egen personlig stil!

• _koko_

Ett tips till de som inte orkar hålla reda på / söka rätt på sina gamla inlägg:

Vet ni att de automatiskt läggs under "Mina favoriter" bland länkarna till vänster? Det är bara att gå in där och se om ni fått nya svar (då blir texten fet), och för att ta bort trådar därifrån klickar man på det blå krysset. :)

• Lama

Funkar "Mina Favoriter" bara för en del?
    Där har man ju alla trådar man svarat på eller startat.

Men detta fenomen som du besrkiver, roffan, är vanligt på alla typer av forum.
    Verkar dessvärre vara något vi får leva med.

Svar på tråden Vart tar alla "frågare" vägen??