• CPH

handsvett

Hellojello

Jag har drabbats av handsvett den senaste tiden.. nån som vet vad det kan bero på och vad jag kan göra åt det?? Inte alls skoj när jag precis träffat världens sötaste kille jag vill hålla i handen och smeka med _torra_ händer ...

• Svar på tråden handsvett
  • Ellte

Då tror jag att det kan bero på att du träffat världens sötaste kille nyss och att du är lite nervös ;)

Testa Absolut Torr (finns på Apoteket). Works like a charm! När du inte är lika nervös längre kommer du säkert inte behöva den mer :D

• CPH

Tack Ellte, lite så kan det nog vara förstås.. :D Fast saken är den att jag är konstant lite fuktig i handflatorna, även på jobbet.. skumt. Men ska genast till apotek här i Köpenhamn och hoppas att det finns Absolut torr här med! Så slipper jag i alla fall oroa mig när jag är med sötnosen!

• CPH

tänkte svara mig själv på min egen tråd.. haha.. i alla fall så skulle jag bara säga att handsvetten har minskat nu och då kom jag på att jag var svettig i händerna och fötterna när jag hade en infektion i kroppen, helt naturligt kanske? Nån som vet?

Svar på tråden handsvett