• Bride Aug-08

Va???

Sitter här som ett frågetecken. skrev just ett inlägg med en fråga om en ring, men när jag postade det så stog det att det fastnade i ett filter och inte publiceras nu, men kanske senare?
    ???? vad an detta? någon som varit med om det och kan förklara?

• Svar på tråden Va???
  • GithKat

Ibland så fastnar saker man skriver, som kan anses som reklam i filtret. Skriv om frågan men omformulera dig... du kan även lägga till mellanslag i en adress så tas det inte bort, alternativt du skriver inte www.... Ibland är filtret helt ute och cyklar, men det är till för att minska reklam för produkter och tjänster som inte annonseras under BT:s branchregister. Ett sätt för BT att värna om sina sponsorer med andra ord.

• Bride Aug-08

Aha, men jag ville bara visa min egen sida om bröllopet och be folk om hjälp med min beslutångest. hade två bilder på egenritade ringar och ville ha åsikter om vilken ring som ni ansåg va snyggast. det borde ju knappast räknas som reklam. Visserligen är det på en sån där gratishemsida, så det ligger ju en del reklam där, men inget jag har vinning av.
    Det är den här sidan, men + www innan då.

freewebs.com/ann_mattias/bilder.htm

Jag har lagt in en omröstning på den sidan, så ni får jättegärna rösta på den ring ni tycker är snyggast. Ska prova att lägga ett nytt inlägg med rätt rubrik. tack för svaret.

• GithKat

länken funka utmärkt nu.. Ibland är filtret helt tokigt...*S*

Jag röstade =0) på 50caraten..*S*

• Bride Aug-08

GithKat

Tackar. Ja jag har världens beslutångest. Vet inte alls vad som blev snyggast tillslut. Är så sugen på något regält bling bling. Hade inte tålamod att vänta tills vigselringen så jag måste ju se till o fixa till förlovningsringen först :D
    Ska bli så härligt att blinga till ringen lite. Blir ju inte så dyrt när man köper stenar från ebay och låter en smed fixa.
    Men beslutångesten, den är desto värre. Tack för din röst.

• Bröllop 060812

Sätt in en st tycker jag kanon snyggt!

• Kabo

jag tycker 10 * 0,1 var finast

• Bride Aug-08

Lucia05, Bröllop 060812 och Kabo
    tack för era röster. Börjar bli rätt många som har röstat nu. Kul att se hur ni alla tycker. Jag ska sova på saken och tänka ett par dagar innan jag bestämmer mig helt vilken ring det slutligen blir.

• Bride Aug-08

Sagan

tackar.
    kul att flera röstar.

• Tofflan

Nu har jag också röstat!

• loppalina

Jag röstade också :D

• Bride Aug-08

Tackar tackar för alla röster. Snart har 100 st röstat och svaret verkar tydligt vilken som är snyggast enligt den stora massan

Svar på tråden Va???