• annaglitter

Träningskompis

Vill du träna med mig?
    Jag behöver en träningskompis!!
    Någon som precis som jag tycker det är rätt kul att träna men bara liksom inte kommer iväg.
    Jag tränar på Friskis & Svettis. Både pass och gym.
    Oftast blir det KI men även Kungsholmen. Vill du cykla eller gå/springa i sommar vore det ju också toppen

Någon?
    /Anna

• Svar på tråden Träningskompis
  • Blivande fru A.H

Det skulle inte vara omöjligt, det är ju inte direkt dyrt med pendeltåget heller :)

• Fru annaglitter

picachu vart tog du vägen?

Blivande fru A.H
    Om du vill sätta igång kanske en långpromenad nästa vecka?

• Blivande fru A.H

Fru annaglitter:

Jag ska be att få återkomma med en passande tid i nästa vecka, tycker att det skulle vara trevligt.

• Fru annaglitter

Vad kul :)
    "hörs" då :)

• picachu

Fru annaglitter:

Jag dog *skratt*. Har inte haft tid att tänka på träning de senaste veckorna. Men jag tackar nog nej till promissarna. Inte min grej!

• Fru annaglitter

picachu
    Okidok :)

• Fru annaglitter

Någon Stockholmare som vill träna F&S??

• allegra

annaglitter:

Jag bor på kungsholmen i sthlm och skulle oxå behöva en träningskompis, tränar inte på F&S just nu, men har haft träningskort där förut och funderar väl på att kanske skaffa ett nytt snart. Annars vore det väldigt trevligt att ha någon att ta promenader med ibland bara också.

• ElinElinL

Fru annaglitter och allegra

Hej,
    Jag tränas på F&S i stockholm. Gärna på Kungsholmen. Men nu var det ett tag sedan, pga en liten skada i ljumsken. Men förhoppningsvis kan jag börja lite försiktigt igen nästa vecka.

Jag tränar gärna med någon, annars är det så lätt att man inte kommmer iväg. Bestämmer man tid men någon kan man ju inte strunta i det. Haha

Hör av er, gärna på min mail, då jag inte är här inne så ofta.

elinlarsson@spray.se

//Elin

• picachu

Ja, titta, Mi Vida! Var bor du?

• drömbrud

Fru annaglitter och Blivande fru A.H får man följa med på en promenix?

• Blivande fru A.H

Mi Vida:

Det har inte hunnit bli någon prommenad för mig än tyvärr, säg till när ni ska gå nästa gång så ska jag se om jobbet tillåter att jag åker in till Sthlm.

• Fru annaglitter

hallå tjejer
    Från och med måndag är jag i stan igen.
    Men det hinns inte med nu i veckan (ska iväg igen) vad sägs om veckan efter denna och starta igång promenad?

• Blivande fru A.H

Jag blev hippad igår! Riktigt trevligt, inga pinsamheter heller, bara kul.

Jag följer gärna med på en prommenad men inte för att träna längre, klänningen är köpt insydd efter mig så jag får inte gå ner eller upp ett gram nu. Om tre veckor är den stora dagen! Jag följer gärna med för sällskaps- och bröllopssnackets skull :)

Svar på tråden Träningskompis