Sex på bröllopsnatten!?
Hur många är det som orkar med det? Dom flesta av mina bekanta har berättat att dom inte orkade med det...
Hur många är det som orkar med det? Dom flesta av mina bekanta har berättat att dom inte orkade med det...
*fniss* Vi gjorde det mest bara för sakens skull om jag ska vara ärlig. Hade hellre sovit...men vad fasen, är det bröllopsnatt så är det :D
Jo det är väl så... för sakens skull måste man göra det, särskillt när man har hyrt en svit oxå ;)
Vi skippar sviten och ska sova i en husvagn ute i en glänta i skogen. Räknar inte med någon action, tror man är helt slut när man går i säng. Men sen... öppnar babyfabriken.
inte på natten.. då var vi för trötta...
men på morgonen tog vi igen det...
Hade hyrt svit ....
Jo men visst blev det av. Vi hade hyrt svit med bubbelpool så det blev både bubbel och annat gott innan vi somnade. Jag var som i värsta lyckoruset och inte alls trött. Vi stannade tillochmed på festen tills klockan var halv 3.
Kul o läsa ;)
Jodå, men mer trött och mysigt än nåt annat. Det betydde en del för min man, tror jag, för egen del var jag i förväg inställd på att inte orka... Jag tror inte man ska känna press kring det utan ta det som det kommer, risken är stor att man kan vara rätt trött efter en intensiv dag.
Vi orkade inte på natten! *S* Men, vi tog igen det på morgon efter. Måste ju dra nytta av den svitens fina dubbelsäng och badrum