• zica

Allt sket sig

Jag och min sambo skulle flyttat till sthlm i juni, såg verkligen iframemot det. Han skulle fått chefs placering. Han har vart där i ca 2 veckor för lära sig av sin kompis som han skulle överta jobbet ifrån eftersom han har fått befodran. MEN denna kompis ändrade nu sig och allt sket sig. Han vill inte ha sin befodran utan stanna på sin placering och därför får inte min kille jobbet. Kul va! Vi skulle börja försöka skaffa barn, men det får nu vänta. Har gråtit hur länge som helst.
    Jag ville så gärna ha ett barn, allt känns verkligen skit! Vet inte ens hur vi ska få inkomst då jag precis pluggat klart nu =(
    F****N
    Behövde bara nån att prata med, tack BT =)

• Svar på tråden Allt sket sig
  • chokladtokig

Stackare, vad tråkigt. Hoppas att det öppnar sig nya jobbmöjligheter...

• GrisRosa

efter regn kommer solsken, lita på det!

• zica

mmm Jag hoppas verkligen på det! Och tror på det också...hoppas bara dom där solstrålarna kommer snart =)

• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

zica.jag vet verkligen vad läängta ÄR,tro mej.Vi fick längta efter vårat lilla barn
    (nu 5år)i 5 låånga år,jag vet hur det känns.

Men det kan ju tänkas att,det är ngn mening med det;)
    Kanske att du ska hitta ett kul jobb innan,
    dom kostar trots allt rätt mycket;)
    Man vill ju inte direkt leva på luft och vatten när man har f-ledigt.
    Jag menar INTE att pengar är allt,men det är ju en klassiker att ha dåligt med pengar just då,och att det tär på förhållandet.

Vem vet det kanske inte var JUST DET jobbet som var meningen till din sambo,utan ett annat erbjudande som kommer senare;).
    Saker brukar ha en tendens att ordna sig
    bättre än vad man trott,och hoppats på-tro mej.
    En sak är i allafall säkert efter regn KOMMER solsken:)
    Kom igen tjejen!det fixar sig;)

Svar på tråden Allt sket sig