• Vic

P-dator ?

Hej !

Efter att ha ätit p-piller i väldigt många år funkar det helt enkelt inte längre, har konstant mens kan man säga. Så nu måste jag ha något annat och är inte så sugen på kondom i ett sjuårigt förhållande. Är det någon som använder/har användt p-dator

Hälsn Vic

• Svar på tråden P-dator ?
  • ladymarmelade

Det finns mycket information att läsa om du söker på tex Google eller Eniro.

Jag var också inne på p-dator ett tag, men ansåg att det blev lite för dyrt i längden. Har en kompis som använde p-dator och hon tyckte den funkade jättebra - tills hon blev gravid :)

• Pumpkin

Det finns fler trådar om P-dator här på forumet, kolla dem!

• Fru September-06

Vic,

Japp som MsNordqvist säger så finns det flera trådar om detta, jag startade t ex den här tråden om p-datorn Ladycomp: www.brollopstorget.se/Forum-2-16/m1633846.html

Jag har använt min i ett par veckor nu och det funkar bra! Jag känner till två typer av p-dator, dels den här som jag köpte: www.ladycomp.com/ och dels den som heter Persona (www.persona.nu/SEStart.cfm) som verkar vara den som de flesta här på forumet testat.

Gå in och läs lite om de olika! Jag svarar gärna på frågor om Ladycomp om du har några frågor men det mesta hittar du säkert på deras hemsida.

Svar på tråden P-dator ?