• **tösabiten**

jobbigt m svullen mage konstant

Jag har problem med svullen mage. Slutade med mjölk o dyl för jag trodde d var laktosintolerans. Men det hjälper inte. Sedan fick jag tabletter m magsaft hos homopat, för hon sa att ja kanske saknade magsaft o att d va därför magen svullna upp. Men varken det ena eller det andra funkar. Känner mej deppig o ful, ledsen...

Någon som har samma problem, vet hur man blir av med detta problem???? Något läkemedel som funkar kanske??

• Svar på tråden jobbigt m svullen mage konstant
  • nemifreak

Jag testade Dida från hälsokosten och tycker det har fungerat bra. Antagligen individuellt men kan vara värt att testa.

• snart mrs..

nemifreak

vad är dida för ngt?

• ninjan

jag får åxå ofta svullen mage, speciellt på eftermiddan och kvällen. (nu, tex )

Har lämnat bort laktos, och försöker hålla mej från gluten, men det verkarinte hjälpa. Vid behov äter jag koltabletter, och de hjälper för stunden. Har provat med pepparmints te och kummin te, har tuggar kumminfrön och allt möjligt, men inget hjälper!

Det finns en annan trån här nånstans om nån sjuykdom..började fundera ifall jag lider av den..

ska försöka hitta länken..

• **tösabiten**

ska kolla den från hälsokosten, mer förslag nån??? är verkligen öppen för förslag...!!

??????

• utvandraren

Testa dig för allergi! De kan gott vara gluten ,men det hjälper inte att "försöka hålla sig ifrån" total avhållsamhet är det som gäller....

• tjollan

Har dida själv men tjen aatt komma ihåg 3 st per dag i 1 månad och där efter 1 dag oj oj vilket jobb

• **tösabiten**

tjollan: men hjälper dem? blir man av med sin svullna mage?

Svar på tråden jobbigt m svullen mage konstant