• Gemma

Bla bla deluxe

Yes, you guessed it - Gemmas nya glittertråd.

• Svar på tråden Bla bla deluxe
  • Ungtpar

puffar till något som kan bli kul:)

• Hjärtat

Jag hittade dig

Tusen tack för länkarna, hoppas det var ok att kontakta dig.

/Hjärtat

• Gemma

Hej hjärtat! Hoppas du hittar nåt matnyttigt på länkarna.

Ungt par, är du en eller två?

• Gemma

Ikväll - för det är kväll i Kina nu - firar jag, mannen och ytterligare en fransos SVERIGES NATIONALDAG. Genom att titta på foton från fransosens talrika resor i tibet och andra kinesiska avkrokar.
    Men vi ska i alla fall äta middag på Taste of Scandinavia, som har en alldeles egen isbar! Yep, en tvättäkta filial till ishotellet i Jukkasjärvi, med samma innehavare. Ser fram emot att ge mig in i minusgraderna, här är riktigt kvalmigt nu. Smoggig sol och omkring trettio grader, blörk. Inga svenska events här heller, de flesta svenskar åker smart nog hem till Sverige över sommaren så man får hitta på egna sätt att roa sig på. Vilket vi ju ska göra ikväll.
    Men alltså. Nu är jag trött på att prata med mig själv ;)

Gokväll! G

• Izunia

haha i found you! det tog lite tid maste jag säga!!

Nu är det ca 2 manader kavr för mig och jag har fatt upp ögonen för en annan klänning..ops! Men jag far lugna mig med att det är utanför min budget..ganska langt...:) och jag intalar mig själv "min är fin, min är fin"...haha..

Synd att det inte är nan som auktionerar bort den Lhuillier jag vill ha. well well.. Jag tröstade mig själv med att beställa dyrare örhängen.

Gemma, och andra, har ni nagra förslag pa bröllopsresor, för vi kan inte bestämma oss.

Isbaren later trevligt..fast kallt. Jag firar inte nationeldagen, men jag hade nog gärna suttit vid en bar idag!

• Mopedvin

Kikar in lite grand här...

• Sayurii

Vad gör man i den här tråden? :)
    Jag har den på favoriter om nåt skoj händer :D:D

• spöket laban

Gemma inte alls svårt att hitta dig!

Skönt med en ledig dag i dag, jag har hunnit träna sola lite solarium inför semestern och bakat kanelbullar för första gången i mitt liv...Har tröstshoppat på H&M för 800kr, vad mycket man får där för lite pengar, kul...

Längtar till helgen ska till göteborg och köpa mig en klänning på Karen millen -my favorite store och leta bröllopsskor, köpte ett par fula på wedins för 400kr för att sömmerskan sa att jag måste ha ett par när hon nålar in klänningen, som tur är har vi inte bestämt längden ännu så jag kan köpa ett par snyggare i helgen:)

kram

• Brud_juni2007

Ha haa! Tog mig ca 3 sekunder att hitta dig Gemma!
    Idag är träningsvärken ännu värren än igår. Både jag och A är helt döa i både armar och ben. Har köpt en ny top som jag inte orkat prova än för det är så jobbigt att klä av sig/klä på sig... Det är höjden av värkande muskler!

Laban, hoppas att du mår bättre nu!

I morgon är det sista dagen på skolan före sommaren. Det blir visserligen bara 2 veckor semester, men det är så oändligt mycket skönare att jobba än att plugga och jobba!! Oooo vad jag längtar!

• utvandraren

Oh, vad roligt! Mycket bättre ett surfa än att plugga! Med den valda titeln var det inte svårt att gissa vem trådstartaren var...

Svar på tråden Bla bla deluxe