konstigt?
jag känner typ inget när killen slickar el suger på el runt mina bröstvårtor, är det bara jag el är det så för andra oxå?
jag känner typ inget när killen slickar el suger på el runt mina bröstvårtor, är det bara jag el är det så för andra oxå?
90% av tillfällena känner jag inget men ibland gör jag det. Vet inte vad skillnaden är mellan när jag känner och när jag inte gör det.
hmmm.... vad man är olika!
I mitt fall kan det va så att jag får en skönare orgasm om killen suger eller "naffsar" i mina bröstvårtor under tiden vi har sex....
men det det är väl så att alla är vi olika och har olika kännsliga områden.
jag vill oxå känna nåt :(
Alla har ju olika erogena zoner... Det är inget man kan göra nånting åt tyvärr.
Jag är också så "lyckligt lottad" att jag blir supertänd när min kille slickar/nafsar i mina bröstvårtor. Helt underbart :)
Inbillar mig att jag blev mycket känsligare efter att jag fick barn.
mm men fan va tråkigt... jag har alltid tänkt mig att d ska va hur skönt som hälst men fan så uttråkad jag vart när han låg där över mig o höll på...
Ni får leta efter andra ställen på kroppen som funkar. Även om just bröstvårtorna är nice! Men känner du inget så känner du inget...
halsen och nacken är ställen jag tänder på lätt, men fan jag kan ite komma över att jag ite känner nåt på brösten... och så dum jag va kommer jag på nu, jag sket o göra nåt me hans bröst eftersom jag va så upptagen me o va besviken... han kanske känner nåt på sina bröstvårtor haha
:D Ja du får försöka komma ihåg att prova nästa gång. Min pojkvän tycker det är skönt, men nog inte i närheten av så skönt som jag tycker det är.
hehe aa det får jag göra... nu när jag tänker efter så tror jag att han gav mig en vink av att han ville ha nåt liknande tillbaka haha dumma jag hahaha