• Civodruk

hjälp mig...

vill testa oralsex på killen men har ingen aning hur det går till...
    går det att förklara hur jag ska gå till vägas... jag vet, jag vet ni kommer säga testa dig fram osv
    men lite tips om detta kanske?

• Svar på tråden hjälp mig...
  • Mastermind

Jag tycker att du ska be din kille om hjälp. Att han får leda dig rätt, om man säger så. Alla gillar ju inte samma saker. :) Men att öva att suga/slicka på en isglass (utan att bita, eller skrapa i med tänderna!) kan vara en bra "uppvärmning". ;)

• Elvisa

Ja men det enda sättet är ju att testa och fråga din partner. Så är det ju med allt som har med sex att göra, enligt mig i alla fall.
    Man måste våga prata med sin kille eller tjej.
    Du kommer nog att få lika många förslag på hur du ska göra som antalet personer som svarar. Eftersom alla gör olika/vill ha olika.

Kanske nån annan kan ge nåt annat råd.

En sak till; om man inte vågar fråga sin partner om hur man ska göra så kanske det inte är nån bra idé att prova på nåt nytt. Men det är också bara min personliga åsikt.

Lycka till, hur som helst!

• Civodruk

haha de låter som en bra övnings metod, jo men jag har fågat han men ändå d känns knas, o han vill kolla när jag gör de, jag vill inte att han kollar speciellt när jag inte vet vad jag håller på med hehe
    bita haha jag brukar skämta om att jag ska bita den, så han kanske ite äns kommer låta mig va där nere... men ändå jag vill göra nåt för han för att nån sex får han ju inte...

• Civodruk

men jag har frågat, men jag tycker inte att jag får nåt bra svar av han, jag bad han suga på mitt finger för o visa men han ba skrattade hehe

• Elvisa

Det är ju bra att ni kan prata om det och humor är ju alltid bra.
    Jag tror att vad du än gör, förutom att göra illa honom , så kommer det att bli bra...

• Civodruk

Elvisa

aa du kanske har rätt :)

en fråga till då, han har aldrig haft en tjej som sväljer så jag tänkte då kan ju jag göra d så e jag iaf lite mer speciell än dom va, men... vad smakar d? nån här som sväljer? o hur kommer d liksom sprutar d el rinner d el spottar den el vad? jag vill ju ite att d ska komma som en chock o fastnar i halen haha

• Elvisa

Det är väl olika det med hur konsistensen och dylikt är, men min undran är om du verkligen vill eller om du vill bara för att han vill eller för att du ska känna dig speciell.
    Jag hoppas ju att han tycker att du är speciell för att du är just DU och inte för nåt som du eventuellt gör i sängen...

• Civodruk

Elvisa

nä men jag har alltid undrat vad d smakar, men en sak som han sa som irriterade mig lite var att han skulle vägra kyssa mig efter åt om jag sväljer...

näää jag ska nog inte svälja... kanske nångång...

• Mastermind

Jag tycker att du ska vänja dig lite vid oralsex innan du "avancerar" till att svälja. ;) Och vill du testa det så tycker jag helt klart att du ska testa det; det är ju svårt att förkasta något man inte provat. Men svälj inte fler gånger ifall du inte tycker om det (rätt självklart, egentligen). Men vänj dig i början av att kolla hur det "ser ut" när han kommer, så du vänjer dig vid hur sperman beter sig. Och om du vill, låt honom komma på en annan kroppdel (t.ex brösten). Det är ju inte bara svälja/inte svälja och hushållspapper som är alternativen.. ;)

• Civodruk

Mastermind

ja du har jätte rätt, varför ska jag börja komplicera innan jag äns börjat el vet nåt...

tack för alla svar jag fick iaf... få se vad som händer nästa gång jag träffar han...

Svar på tråden hjälp mig...