29 Juli 2006
Någon som ska gifta sig denna dag och vars?
Någon som ska gifta sig denna dag och vars?
Japp! Vi gifter oss i Umeå. Har börjat få panik över allt som inte är klart. Så många som är på semster just då och inte kan bokas för smink, musik osv.
Var ska ni gifta er?
Hej vi ska gifta oss vid Mariagården i Delsbo den 29 juli.Mvh Linna
Vi ksa gifta oss pa Hallsnas i GBG den 29 Juli!
Langtar!
Jag verkar bo högst upp =)
Vi gifter oss i Gällivare
Hej vi ska gifta oss den 29 i västervåla kyrka
Hur långt har ni kommit
Vi är klar med allt förutom cateringen.Väntar på att få in alla svarskort.Ni då har ni mycket kvar?
Vi har det mesta klart,det är väl blommor kvar ,vigselofest program kvar.Linna
Har det mesta klart lite småplock kvar,men jag skulle önska att det var imorgon...
Jag börjar bli ganska så nervös..
Va och gjorde provfrisyren igår, kanon bra blir det.
Kommer ni att åka på smekmånad sen?
Börjar också bli nervös inför bröllopet.Linna
Här är ytterliggare en tråd för oss 29;or!!
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1635770.html
Ja vi har bokat hamrånge kyrka då!
Här ligger vi efter med allt. Har ingen som ska servera.(hon som skulle ligger på sjukhus och blir kvar hela sommaren). 3 St från hans sida har svarat på inbjudan. Kul! Hela min sida har svarat. Osa har gått ut. Hindersprövning är det väl läge att gå och lämna in kanske...Hmm och när jag funderar så blir det mycket mer som måste göras.
Har hört ryktas om att dom tänker kidnappa min m2b och sätta honom på en båt till tallin!!! utan pengar,enkel biljett!!! Kul va!!! Dom är så barnslig så jag håller på att smäll av. Sen undrar dom varför man blir sur. Gör dom det behöver dom inte komma på bröllopet har jag sagt. Men jag är väl bara en sur tant..kan dom väl få tycka om dom vill.
Hej!
Vi gifter oss den 29 juli i Rystad kyrka i Linköping och åker på bröllopsresa den 1 augusti. Blommor, tårta, vigsel- och festprogram samt solist är det som saknas för oss.