Seger till slut! Victory gift! (långt med bilder)
Victory
Vad tråkigt.
Beklagar sorgen..
Victory
Vad tråkigt.
Beklagar sorgen..
Victory
Idag var vi i tidningen (torsdag).
Ni har inte varit än va?
Tänkte bara så jag inte missar.
Jag såg era kort på Petra Halls hemsida, va fint. Vars var ni? Ser ut som havsbadet.
Victory
Tack.
Det kostade inget att sätta in bilden i tidnigen, vet inte om man kan önska vilken dag man vill ha in den.
Jag var in med den onsdag eftermiddag och när jag frågade hur lång tid det skulle ta sa han bara att dom sätter in den så fort som möjligt. Och dan efter är ju ganska snabbt, men det var ju inga fler bilder så det var kanske därför?!
Jag lämnade in ett vanligt kort 10*15 och det blev så där. Han frågade då aldrig eller nåt.
Jag tyckte det var jättefina kort där på stranden, ja det var ju synd att du inte kunde ha med buketten på några kort där i alla fall. Men som som sagt du hade ju med den i parken.
Jag tycker att det andra kortet på första sidan var jättefint. Eller så nåt av dom där ni är i parken och står mot trädet(sista kotet på andra sidan eller nåt av dom första korten på tredje sidan)
Jag hade också jättesvårt att välja kort, om jag skulle ha ett i svartvitt eller i färg och om jag skulle ha med William eller inte. Jag vart då nerröstad av alla om kortet jag egentligen ville ha.
Hoppas du kommer fram till nåt.
Vars hade du beställt din bukett, vad fick du betala?
Victory
Var det dig jag såg på kappahl i tisdags?
Victory
Jag tyckte att det var du men jag var inte säker, jag tror det var din kompis som betalade före mig, såg då ut som att du gick iväg med den tjejen.
Nä idag är typ enda dan jag inte har hunnit läsa tidningen sen vi gifte oss. Måste gå och kolla nu då.
Men det blev säkert jättebra ni hade så många fina bilder.
victory
ja det var nog hon. Hon hade precis betalat s vi "möttes" som i kassan.
Jag hade en mörkblå branvagn.
Miavinterbrud
jag blir ju nyfiken vars du har köpt hus?
Okej det kan jag förstå.
snobben_40@hotmail.com