• kela81

Bilder från era vinterbröllop :-)

hej

Har helt plötsligt blivit lite sugen på ett vinterbröllop...i stället för sommar,
    och undrar om det finns någon som har några bilder att visa från sina vinterbröllop

• Svar på tråden Bilder från era vinterbröllop :-)
  • ovigd

hade gärna lagt in några....om det fanns! men jag vill oxå gifta mig på vintern.

• kela81

ovigd då får du hålla utkik här du med

fruRT- mail på väg

• fruRT

smartiz,
    svar på väg...

/FruRT

• kela81

Senvinterbrud-06-tack så mycket Jätte fina var ni Mysigt med häst och släde och massa snö

• Wunja

Senvinterbrud-06:
    Toppenfina bilder! Kul, jag ska också ha ett vinterbröllop (januari -07) och har tänkt ha vitt/silver/lila som färgtema.

Jag skulle jättegärna vilja veta var du har fått tag i brudparet på er bröllopstårta! Har ni köpt det någonstans eller till och med tillverkat det själva? Det är precis ett sådant brudpar jag letar efter!

• Is-prinsessan

Vi gifte oss den 3 december förra året. Bilder finns på www.brudparetdalen.se! Hoppas något kan vara till inspiration!!

För övrigt kan jag bara rekommendera ett vinterbröllop! Framför allt var det väldigt uppskattat bland vänner och familj att få gå på bröllop då!

• Senvinterbrud-06

Smartiz:
    Tackar! Ja, helt underbart och häst och släde var ju ett måste!!! :)

Wunja:
    Bra val! ;) Brudparet har min syster gjort i cenitlera. Jag sa att jag ville ha ngt som återspeglade oss, så självklart blev det så att jag fick vara på en av mina hästar och Micke fick ha golfklubba!

• Wunja

Senvinterbrud-06:
    Tack så mycket, då är det bara att kavla upp ärmarna och bli kreativ med cenitlera då :D

• kela81

Is-prinsessan-jättefina bilder på er
    Och vilka fina bilder du tagit på andra brudpar För det var väl du som tagit dem? Jätte fint! Kul med en fotograf som fångar alla detaljer ochså

• loppalina

Tyvärr är många av mina bilder för stora för att lägga där men ni kan se några iaf

• Åre bruden 07

Vilka fina bilder Is-prinsessan , Febriaribrud o loppalina

• kela81

Febriaribrud och loppalina-fina bilder

Börjar märkas att man hängt på BT ett tag nu när man faktist stött på några bilder tidigare

Svar på tråden Bilder från era vinterbröllop :-)