• beppelina

Mitt bröllop - bilder!

Så var man gift och fru

Precis hemkommen från bröllopsresan och alldeles lycklig över det underbara bröllopet.

Finns bilder för den som vill kika och inspireras:

www.familjeliv.se/krypin/beppelina/galleri.php

Dock är inte alla med, tog en hel del på hotellet, ska lägga upp fler när jag orkar!

• Svar på tråden Mitt bröllop - bilder!
  • Elinore 23/9-06

*lägger huvudet på sne´och kikar*

vad fina ni var!!!

Grattis

• melleni

Va härliga bilder. gillade din klänning.

• KalasAnnah

grattis grattis. verkligen härlig klänning

• liten lilja

åh wow vilken fint par ni var!!! måste få fråga var du köpt din klänning? fantastiskt fin! och maken hade också jättefin outfit. ett stort grattis till er båda och lycka till med ert nya liv som man och hustru.

• jezzie79

Jättefin klänning, jag har redan gjort en annan brudklänning men skulle vilja ha en sån där vid något annat tillfälle för de är så coola.

• lolabe

Jättefin klänning! Är den från Kik?

• Ettolrach

Stort Grattis!

Så fina ni var - läcker klänning och snygga skor (*dreglar*) :)

• Blivande Fru!

Wow, va fina ni var.
    Kul med en annorlunda klänning och jag måste veta vart du köpt skorna?
    De var så snygga.
    (väldigt lika ett par Manolo Blahnik)

• beppelina

Och här kommer historian...

Vi anlände till Norrtälje på lördagen för att fixa det sista med festen som hölls i partytält hos mina föräldrar. Vi checkade in på Granparken och hade svårt att somna, det är inte varje dag man gifter sig...

Dagen D, 4/6, vaknade jag och tänkte.. "shit, idag gifter vi oss". Overklig känsla efter månader av planering. Vi åt frukostbuffén och tog en lång morgonpromenad för att lugna nerverna.

Kl. 11 dök min syster, hennes sambo och deras dotter upp på hotellrummet. Vi sminkade oss, fixade håret och väntade på resten av kompisgänget som dök upp kl.12. När alla var samlade njöt vi av en underbart god lunch i lusthuset på pensionatet. Det blev många skratt och söta tal. Vinet var välbehövligt.

Fotografen dök upp när vi ätit och det var dags att klä på sig och fixa det sista. Jag tycker att de underbaraste bilderna blev på hotellrummet.. tyvärr har jag inte dem på datorn ännu.

Sen stressade vi iväg till kyrkan. Jag höll på att kissa på mig av nervositet så fick smita iväg på toan innan det var dags. Sen gick vi in i kyrkan och såg alla släktingar och vänner. Jag som trodde att jag skulle storlipa (min man (!) hade med sig ett gäng näsdukar) skrattade nästan. Det var en så konstig känsla att stå där framme. Nu i efterhand får jag tårar i ögonen när jag tänker på hur vackert det var.

När vi kom ut ur kyrkan blåste våra gäster såpbubblor på oss. Är nöjd med valet att skippa ris, såpbubblorna blev så vackra!

Efter vigseln åkte vi och fotograferades på en brygga i närheten av mina föräldrar och festplatsen. Vi hade otroligt kul på fotograferingen, speciellt när fotografen sa åt min man att se romantisk ut och han svarar: "jag vet inte hur man gör".

Medan vi fotograferades gick gästerna en tipsrunda som handlade om oss, det var lyckat och var ett roligt samtalsämne under kvällen... "vad svarade du på det?".

Den mysigaste stunden var när vi skålade i champagne, det kändes så mysigt att ha alla samlade. Efter skålar och kramar satte vi oss till bords och åt.

Det var fler som höll tal, men det vackraste var då min mamma sjöng för oss. Det var den finaste presenten.

Efter maten blev det tårta och presentöppning. Och sen party! Jag har inte dansat så mycket på fleeeeera år. Jag och en kompis tog över dansgolvet totalt och mimade i champagneflaskor. Det var en superfest!!!

Dagen efter åkte vi hem och vilade upp oss och packade om resväskorna för sen åkte vi iväg till Sicilien på smekmånad.

Det var det bästa bröllopet jag kunde önska mig, men ingenting var som jag trodde. Som jag skrev tidigare så befann jag mig i en slags overklighetsbubbla hela dagen. Nu ska jag planera min systers bröllop

• jocelyn

åhhh vad fint allt var! :)
    Måste instämma med alla andra i tråden och bara säga "wow!" om den jättevackra klänningen. Vilken fin dag ni fick!

• Miscpony

Oj, skitsnygg klänning, enkel tuff frisyr, snygg make, vad mer kan man begära? Stort grattis!

• Febriaribrud

Fantastiskt fina!
    Skulle jag gift mig på sommaren skulle jag nog vart en kopia av dig:)

Grattis!

• loppan81

Fantastiskt vackert!! Såg verkligen härligt ut. Stort GRATTIS till er!!

• svessan

Åh, ni var jätefina. enkelt och stilfullt, helt i min smak.
    Grattis!!

Svar på tråden Mitt bröllop - bilder!