• fiore

5 dgr efter bröstop...frågor!!!!

Hej tjejjer!!! Gjorde min bröstförstorningsop. i måndags!!! Har forf. svullna och ömma bröst, undrar hur mkt krymper de sen? Vill inte att de ska bli mkt mindre... :) Har dessutom ursvårt att sova, får så ont i korsryggen, kan bara ligga på rygg. Vaknar flera gånger per natt. Kan det bero på dålig blodcirkulation pga för tajt sportBH? Tycker att jag klämmer in brösten i den varje gång jag duschat?

Hoppas få svar av er som gjort op!!!

KRAMAR!!!!

• Svar på tråden 5 dgr efter bröstop...frågor!!!!
  • famousfairy

hej, gjorde min op 7v sen,.. börja vänja mig äntligen. Först ska du sova sittande med massa kudda som på en sol stol, sen sport bh du fick är nog rätt storlek.. 3:a de bli ömma och svullna minst 10 dager till Mina är annorlundser från förra veckan.
    det är en stor op vi har gjort 5 dager är väldigt ny op. det är inte bara att gör en snitt och stoppa in kudda o så vips! massor av nerv tråder ha gått av och de ska hitta tillbaka, jag kan till ex få ont fortfarande.
    Sist.. GÅ TILL TRÅD 5 BRÖSTFÖRSTORING! scrolla ned och skriva inlägg. Vi finns där! Akta ärren/brösten för solen idag!!

Svar på tråden 5 dgr efter bröstop...frågor!!!!