Hur kommer man in på "budgeten?
Hm ska in och göra en budget men då kommer en inloggnings ruta upp som säger att jag inte är inloggad. Jag markerar då email och "min BT kod" men ossit händer!? Kan någon assistera mig?
Hm ska in och göra en budget men då kommer en inloggnings ruta upp som säger att jag inte är inloggad. Jag markerar då email och "min BT kod" men ossit händer!? Kan någon assistera mig?
Har du skapat ett "konto" för dom sidorna? Det är inte samma som här på forumet. Om du inte har gjort det så gör det så löser det nog sig!
Forumet och brudparsmedlemskap hänger inte ihop, du måste regga dig igen för verktygen.
Hur och vars gör jag det?
Det finns en meny på vänstra sidan när du går in på Brudpar&Verktyg. Där ska du klicka på bli medlem och sen fyller du i det som ska fyllas i och sen är det klart!
Då får du även en bröllopssida där du kan skriva in en massa info till dina gäster! Superbra tycker jag!
Nu ser jag det men hm jag hade önskat kunna lägga in den och inte vis aför andra. Det dfinns en knapp där det står att "välj att andra kan se senare.." när man själv önskar. MEn funkar det ? vet någon för om jag klickar in och allt kommer ut innan det är officielt då blir det inte bra.
Jag hade "hemlig" knappen ifylld först och det funkade bra. Sen när vi ville att folk skulle se den tog jag bort det. Inga problem, men man kan ju aldrig garantera! Skriv in fake namn först...
Tackar för tipset..Jag får ha ett "undercover namn".. He he..
Hejsan!
Har det löst sig nu?