• Annablomman

Häst och vagn sökes...

Hej!
    Har sett att de är fler än mig som funderat på häst och vagn till ett rimligt pris. Weddingphoto och junibrud2006. Har ni några bra tips? junibrud2006 av ditt senaste inlägg på denna fronten förstod jag att du fått tag på någon. Är det någon du tror att du kan rekomender? Tacksam för svar. Är det någon annan som har något tips?

• Svar på tråden Häst och vagn sökes...
  • junibrud2006

Vi hade häst och vagn. Var helt underbart, värt varenda krona!

• Mamma Bull-Bull

vet att det finns en kille i Västerås som heter Ulf Wall (en gammal tävlingskusk) Som kör bröllop med en fin victoriavagn och han kommer från västerås med omnejd. Gå in på www.kuskringen.nu och titta sedan i menyn till vänster under tränare så finns han bland b-tränare.
    Lycka till

Mammabullbull

• junibrud2006

Vi anlitade just Ulf Wall. Det fungerade helt perfekt och var så mysigt!

• Annablomman

Tack för era tips och inlägg! Här är ju ett bra ställe att utbyta tips, ideér osv.

• Trollsländan

Hej Mamma bullbull och junibrud2006
    vi bokade Ulf Wall till vårt bröllop och han bokade av 3 dagar innan bröllopet för att han hade för mycket att göra. Det var jättetråkigt och vi hade inte tid att hinna fixa något annat. Skönt att höra att han inte har gjort likadant mot er. Ville han ha pengar i kuvert av er också?

• junibrud2006

Men fy vad trist! Det trodde jag verkligen inte om honom. Suck... Hur löste ni det?

• Trollsländan

Det gick inte att lösa, tiden var för knapp, jag ägnade 3-4 timmar den dagen att försöka få tag på någon ny men det var hopplöst, det var som om luften gick ur en. Han var dessutom oerhört otrevlig och påstod att vi inte haft något avtal, och att han ställde upp på sin fritid. Han brydde sig verkligen inte om att han satte oss i en tråkig situation. Eftersom vi inte hade skriftligt är det svårt att bevisa att vi hade bokat honom. Hoppas att ingen råkar ut för honom igen.

• Annablomman

Vi har bokat Anette som bor utanför Odensvi. Vi har varit hem till henne och träffat henne. Hon verkar väldigt trevligt och fått henne rekomenderad av Lotta här på BT. Hon är prisvärd också. Hoppas allt nu går i lås för oss den 9:e september!

• junibrud2006

Trollsländan - Fy så trist! Det trodde jag verkligen inte. Fick inte den bilden vare sig vid rekommendation, när jag träffade honom eller under själva dagen. Anledningen till att vi bokade honom var att vi fick det rekommenderat via mitt jobb (hästar...), att han hade bra material samt att priset var okej. Trodde han varken var den som drog sig ur avtal eller betedde sig otrevligt. Skickar tusen kramar!

• Trollsländan

Tack Junibrud 2006
    Är fortfarande ledsen över det som hände men det känns bättre nu. Jag funderar på hur jag ska gå vidare med det, om det är möjligt. Vi får se.

• junibrud2006

Ja, jag förstår att det känns jobbigt. Jag hade varit fly förbaskad. Då ska jag undvika att rekommendera honom i framtiden.

Svar på tråden Häst och vagn sökes...