• nenne78

gifter ni er 1 juli? hoppsan...

Ni som gifter er 1 juli...har tanken slagit er att det är stor chans att Sverige spelar kvartsfinal 1 juli kl 17.00? Vi är bjudna på bröllop då och jag vill ju se den matchen i så fall! GAH! Tänk då på alla karlar som vill dricka öl och heja på Zlatan, kan bli ganska tufft att konkurrera mot. Jaja, jag vill inte skrämma upp er, självklart går ett bröllop före (men en och annan radio kommer nog att sitta i örat) men jag kommer ändå att sitta på nålar.

• Svar på tråden gifter ni er 1 juli? hoppsan...
  • Jeny

usch ja så trist om det blir den dagen! Jag älskar fotbolls-VM, och det är ju inte var dag som Sverige ev. spelar kvartsfinal!! de får helt enkelt ha storbildsTV på bröllopet

• Pilularia

Ursh och fy!!! Men jag tror inte att det är några fotbollsfanatiker som måste se på matchen iaf...

Det visar sig väl!

• nenne78

jeny! ÅH! Vad skönt att höra!
    Jag är ju dessutom tärna så jag får rulla in TV'n som tal istället (liiite långt med 90 minuter).

• nenne78

det är hur som helst inte så snällt mot brudparet som ordnat och stått i, så man får väl ge sig till tåls och spela in matchen...

• Jeny

men det kommer defintivt bli uppskattat...iaf av den manliga delen av gästerna. och hos oss fotbollssuckers....
    Nä usch, går Sverige till kvarten, vet jag en som kommer sitta klistrad vid TV:n...heja Ljungberg och co imorgon !!!

• Jenny i England

Min alskling ar fotbollsfanatiker och det var jatteviktigt nar vi planerade vart brollop att vi lade det efter VM och innan engelska sasongen borjar! Helt allvarligt! Sa 5/8 blev det!

• Jeny

Tror nog att min blivande man (oj så vuxet det lät!) också skulle kunna göra något sånt. även om jag älskar fotbolls-vm så är det inget mot vad han gör! så bröllop på typ finaldagen hade varit uteslutet för oss...

• Ossi

Vi gifter oss den 1 juli - och minst 4 nära vänner och min tärna (syrran) är fotbollsfantaster. Och fotboll var inte det vi hade i åtanke när vi bestämde datum. (Men oj vad många lokaler vi kunde välja bland med relativt kort varsel!)
    Och vi bävar för och skulle samtidigt tycka det vore roligt om just Sverige (jag) och Tyskland (han) skulle spela mot varandra den dan eftersom gästerna är till hälften fr Sverige till häflten fr Tyskland.
    Heja!

• Jeny

ja det är väl inte det första man tänker på när man bestämmer datum

• Sunshine77

Vi gifter oss också den 1 juli och har också insett vad som kan hända.... Men vi hoppas att gästerna tycker vårt bröllop är viktigare, annars får de väl helt enkelt strunta i att komma.

Svar på tråden gifter ni er 1 juli? hoppsan...