• Idesprutan

vilket ös .- vilket party

Oj herregud. Vad börjar man att prata om när allt är över. Eller är det det???

Jag vill inte tråka alla med vår underbara dag och vårt otroliga party efteråt. Jag ville inte att det skulle ta slut, någonsin, men det gjorde det. Nu har det redan gått 4 veckor och tiden bara flyger iväg.

jag har bara bra saker att säga om hyrbilen, frisören, sminkösen, floristen, prästen, kyrkan, mottagningen, konditorn, servitörerna och alla andra inblandade människor.

Gå gärna till www.e-harvey.com och klicka pa Photos och titta på Getting Ready och The Wedding och The Reception för foton. Jag har ocksa rekommendationer så letar du efter något i Gbg så hör av dig...

• Svar på tråden vilket ös .- vilket party
  • Ängla

Grattis! Vad fina ni var!

och vilken underbar klänning, precis en sån som jag ville ha men aldrig hittade. Supersnygg! Köpt nån annanstans än i sverige?

Lycka till med allt!

• Ab fab

Det ser verkligen ut som en sjutusan till fest. Nyfiken som man är undrar jag
    -var gifte ni er
    -var vad kalaset
    -vad gör gästerna när de är utklädda till de sju dvärgarna?

MIL

• Idesprutan

Hej, ja klanningen har jag kopt i USA. Peter Lagner heter designern och han ar tydligen italienare. Underbart tjockt mikado siden tyg. En drom klanning, verkligen....

Vi gifte oss i Bergums kyrka i Olofstorp (Angreds forsamling)
    Vi hade kalaset pa Villa Odinslund bakom Orgrytes gamla Kyrka. Underbar lokal med suveran service och personal. Jag hade kontakt med Camilla - en kanon go tjej. Rekomenderas VARMT.

Min familj bestamde sig for att gora en liten show om mig. Jag ar 177 cm lang och hade alltid svart att hitta en man som var langre an mig sa jag reste runt lite granna i varlden och "letade" sa min famij tog laten "Jag fangade en rav idag" och andrade texten sa att den passade in pa de resmal jag akt till. I slutet kom prins Merceded (min man) i och pussade mig och sedan reste vi ivag i hans pappersmerceded och levde lyckliga alla dagar. Hur kul som helst. Jag skrattade sa jag grat. Tur att vi hade en videokamera....

• therese73

Åååhhhhhhhhhhh va fina ni var/är

Otroligt, ni ser verkligen lyckliga ut. Nu längtar man ännu mer
    En och en halv månad kvar ungefär och jag hopppas ju såklart att vi får det lika bra som ni.
    Lycka till med äktenskapet
    Kram Therese!

Svar på tråden vilket ös .- vilket party