Spåkvinna Sthlm sökes
Som rubriken antyder, någon som vet om det finns någon som spår i kort i Sthlm?
Som rubriken antyder, någon som vet om det finns någon som spår i kort i Sthlm?
*puffar*
ingen aning tyvärr men nyfiken :)
puff
Tizzeltazz
Tack för puffhjälpen!
Ingen som vet någon..??
Slå Tarot + stockholm på google..
Lycka till..
Hej!
Den bästa spåkvinnan fanns i Gamla stan för ca 12 år sedan allt hon spådde mig har hänt och det var en del mindre roliga saker.
MEN....den finns det en kvinna till "Jolanda den tredje" hon finns oxå i Gamla stan. Hon är kanske inte mest charmanta kvinna jag mött men det hon spådde mig oxå hänt vilket jag aldrig skulle ha trott då. Jag gick därifrån och tyckte att jag kastat bort pengarna men med tiden så insåg jag att "tanter hade rätt" - det blev så som hon sa.
Hon finns i en liten lokal på en parallell gata till Västerlånggatan fast jag tror att det är den närmast tunnnelbanan - minns inte riktigt vad gatan heter. Sök på "Jolanda den tredje" på nätet som kommer det upp en del. Lycka till!
Sillal
Var det något bra du hittade vid den sökningen, jag gjorde nämligen inte det..! :(
Bellis perennis
Tack!! Precis vad jag ville ha! Återkommer med resultatet...
Boten Anna !!
Har du niken efter låten ??;)
Nej jag letade inte men vet andra som hittat här i Malmö...
Gå till Rosie Björkman på "Jolanda den tredje".Gamla stan.
Ska finnas en bra i Christina Schollins butik i G:a stan.
Sillal
Jag vet, ingen fantasi va..!?
Kär i en amerikan! och Emmis 05
Tack för tips, ska kollas upp!
Här får man ALLTID svar! Ni är bäst!
annars finns den en kanon bra i linköping
jag har åk ditt med 2 kompisar det tar tid men skit va info hon har skrämande ! annars skulle jag nog satsa på hon i gamla stan, Lycka till
*antecknar* är lite sen av mig men puffar lite oxå eftersom jag såg nån mer som ville ha spåkvinna ;)
Skrulla, har du namn?
*puffar*