• Nilwa

Transport - panik!!

Hej!

Vi hittade en jättefin bil på www.bfm.nu men tyvärr fick inte dom tag på ägaren till bilen så nu står vi här utan bil! Jag gillade tyvärr inte dom andra något vidare..

Är det någon snäll själ som har förslag på vart man kan vända sig och hyra en bil för ganska billig penning?! Jag blir såå tacksam!!

• Svar på tråden Transport - panik!!
  • 19/8

Det finns en kille i Jönköping som heter Lasse Theander. Han har hand om bilmässan på Elmia varje år. Kolla med honom.

Vet inte om mobilnr stämmer som finns på Eniro. Men har du tur så är det rätt Lasse.076-8070500. Han har ju mängder med kontakter just när det gäller bilar.

Lycka till!

• Janne71_JKP

billigt vet jag inte men sixt biluthyrning i jönköping hyr ut både en mercedes cabriolet för ca 3500 för hela helgen eller en Dodge Viper för ca 4000 för en dag.

• Ängla

När gifter ni er?

Vi blev körda i en jättefin ljusgul ameriansk bil, det finns nån bild om du klickar dig vidare från www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m1671356.html till vår webbsida och väljer fotoalbumet "efter vigseln".

Minus var att den bara var tvådörrars och eftersom jag hade en rätt "stor" klänning med släp blev det för krångligt att sitta därbak, så jag satt med chaufförer där fram. Priset var runt en tusenlapp, om du är intresserad kan du lägga in din mailadress så kan jag försöka få tag på numret (kontakten sköttes via min kompis).

• Nilwa

Hej Ängla! Förlåt att jag inte svarat men jag har varit på semester utan tillgång till internet

Ev har vi ordnat transport.. Förhoppningsvis kan vi få häst och vagn!! Min absoluta dröm! Men om det inte fungerar kan jag lägga upp adressen här då och kolla om bilen finns kvar.. Vi gifter oss 26/8..

Tack för hjälpen!!

Svar på tråden Transport - panik!!