hjälp vad ska jag göra?
Nu är jag tillbaka igen med mina bekymmer...Jo jag gjorde slut med min pojkvän efter en lång tids bergochdalbana av känslor. Vi var båda överens om att det var nog bäst så men vi älskar fortfarande varandra. Det var i första hand han som hade känt några gånger att han ville bo själv och var lite sugen på att vara singel så tillsut fick det räcka tyckte jag eftersom jag vill ju veta att killen jag är med verkligen vill vara med mig.
Det var ca tre veckor sedan det tog slut men vi bor fortfarande tillsammans och har varit lite veliga om hur vi ska ha det eller om vi borde bli ihop igen men i vilket fall så är vi fortfarande singlar. Innan jag åkte kändes det dock som om vi kanske var på väg att bli ihop igen.
Nu på midsommar var jag på en fest och pratade och dansade med en kille som gav mig en puss på munnen när han skulle gå. Jag fick dåligt samvete direkt efter eftersom jag fortfarande har känslor kvar för mitt ex och började gråta senare för jag var rätt full också.
När jag kom hem två dagar senare igen berättade jag vad som hade hänt eftersom jag vill vara ärlig mot mitt ex. Han tog det jättehårt och mådde illa när han fick veta det och blev hur arg som helst.
Det känns som om jag varit otrogen fast vi inte är tillsammans men jag önskar att pussen inte hade hänt fast å andra sidan blev det ett bra test för först nu ser jag hur mycket mitt ex verkligen älskar mig och jag känner att jag vill ha honom tillbaka men det kanske är kört nu? Han är alltid så hård i sin bedömning och fattar inte hur jag kunde göra så fastän det gått så kort tid. Jag har förklarat att det inte betydde nåt för mig och att jag fortfarande älskar honom och vill vara tillsammans igen om han kan förlåta det.
Det var bara en puss som killen gav mig när han skulle gå och det är ingen jag bytt nummer med eller är intresserad av utan han var trevlig att prata med för han hade nyligen gjort slut med sin tjej också.
Nu är mitt ex på jobbet och jag är ledig. Han hade lämnat ett brev i morse där det stod hur sårad han var. Vi har sms:at varandra lite och jag har verkligen sagt precis hur jag känner. Han har svarat att skadan redan är skedd och att det känns otänkbart att vi skulle kunna vara tillsammans nu. Jag undrar om han kommer ändra sig...jag tror inte det..men hoppas.
Jag känner mig så hemsk nu fastän jag inte gjort nåt "fel". Jag fick dåligt samvete direkt efter pussen men det tror han inte på. Jag blir så ledsen av detta. Vad tror ni om det hela?