• Nyfso

Inte gifta sig men trivs ändå här???

Är det fler som jag som inte går i giftastankar utan bara gillar denna underbara plats. Fastnade här när jag skulle läsa om en kompis som ska gifta sig o nu e jag fast... Min pojke tycker inte jag e klok, men vad gör väl det roligt är det att tillbringa tid här.. Ibland lite väl mkt tid..

• Svar på tråden Inte gifta sig men trivs ändå här???
  • Nyfso

Det var ju synd.. Hihi men jag trivs iaf..

• svana

Nopp, du är inte ensam. Ska nog inte gifta mig än på länge... mn det är kul att läsa om andra som ska
    Och drömma kan man ju alltid

• JojPe

Samma här. Hittade hit när jag skulle leta info inför värdskap på en kompis bröllop men nu är jag fast. Krävdes lite förklaring för sambon innan han kände sig helt bekväm med att jag alltid loggar in här. :)

• Nyfso

hihi vad roligt!! Min kille gillade det inte heller men han har inget val.. hehe

• GrisRosa

Yes! Här e en till! Hittade hit förra året. När kompisen som skulle gifta sig visade mig den här sidan var jag FAST direkt!! Nu siktar vi på bröllop 2009, så jag räknas väl som en i den här skaran iallafall

• Nyfso

2009 oj det var långt fram... Vi e på väg att flytta ihop efter 1.5 år.. Jaja ett litet steg i rätt riktning

• JojPe

Sambon skulle aldrig erkänna men han har också börjat intressera sig för BT. Han brukar tjuvläsa lite över axeln på mig. :)

• GrisRosa

Ja det är ju inte direkt i övermorgon.. Men sen vet man inte exakt när eftersom det är han som måste fria. Men jag antar att det blir runt där. Då har vi ju varit tillsammans i 8 år så då tycker man ju att han ska ha fått arslet ur vagnen!! Men som sagt, man vet aldrig. Det kan ju bli både tidigare och senare..

• Snuffen

Här är en till som bara kikar. Är inte ens förlovad, och det lär dröja. sambon vill gifta sig ett år efter förlovning och är väldigt bestmd på den punkten, så det kommer väl ske om sisådär 5 år kanske, förlovning alltså. Men man kan ju alltid längta!

• Malin22

jag är så långt ifrån att gifta mig som man kan komma (har inte ens pojkvän, dejtar inte ens någon! ) men jag älskar det här forumet ändå! så roligt att läsa om allas bröllop och även disskutera allt möjligt annat

• jocelyn

Jag känner mig delvis "skyldig"! Vi hade planerat att gifta oss 2007 men det blir 2008 istället. Så nu sitter jag mest här och försöker lugna ner mig, stanna av lite i planerandet. Men det är himla trevligt att utbyta tips och tankar om allt som rör annat än detaljplanering. Skönhet, kläder, relationer etc är ju högintressant även om man inte ska nerför altargången de närmsta dagarna ;)

• lillithsmamma

jocelyn om du ska gifta dig 2008 kom gärna till våran tråd som finns under bt träffar heter sommar 2008 :)

• Tittij

Är singel men hänger ändå här.. Kan ju va bra att samla på sig tips om den storfa frågan nån gång skulle dyka upp. Hoppet är ju det sista som överger en.. hihihi :D

• GrisRosa

skönt att höra att vi e fler, man kan ju känna sig lite "ensam" här ibland....

• Solen2

Här är en till, iof förlovad men inte bröllop än på några år. Hittade den här sidan och fastnade sedan jag förberede att överaska min pojkvän med ringar.

Tycker det är kul att se vad alla har för problem och råd och hur livet är. Bra att få ge sina åsikter och tankar på saker och ting. Speciellt när man inte själv är mitt uppe i planering och stressiga andra saker. Lite mer distans och kan ge förhoppningsvis ge en annan vinkel på saker och ting ibland. Och så är det kul att kunna bidra med lite klädkunskap och annat nyttigt ibland.

Svar på tråden Inte gifta sig men trivs ändå här???