• Amazonas

Ni som gifter er på lördag!!

Hur känns det???
    Är allt fixat?
    Fjärilar i magen?

Lycka till!

• Svar på tråden Ni som gifter er på lördag!!
  • Kär i en amerikan!

Jag gifter mig i morgon(Fredag!)Räknas det?

...ja....jag är NERVÖS!
    Inga fjärilar i magen...utan JUMBO-JETS!!!

• JOJ123

STRESSIGT!!!! o nu börjar det bli nervöst

Nej...men det är på g...hyfsat!! hehe

lite fjärilar...men det är knappt att det hinns med i all stress...

;)

• bröllop2006

jag gifter mig på lördag & har en hel del kvar att göra.. alltid ute i sista minuten:)

M

• Amazonas

Åååh, vad mysigt! Hoppas att allt gåt bra och att ni får superfint väder!!

• 1juli06

Jag gifter mej nu på lördag, vi ska snart hämta makens kläder.. annars e det bara maten kvar.. ska fixa allt själv så det e fullt upp.. men en liten paus lär man ju ta.. stressar ihjäl mej annars.. får nyckeln till lokalen i morron vid 11 så då börjar jag väl fixa där.

• 1juli06

Kändes tungt i tisdags i slagregnet.. när man visste att det väntar hästsjuts på lördagen.. som tur var så slog det om och ser ut att bli hur fint som helst

• Kär i en amerikan!

Det ska bli upp mot 30 grader plus här i morgon...jag kommer att svettas i min brudklänning......

• Amazonas

Det blir säkert jättefint väder... och om det inte skulle bli det får man tänka så här...

Lite regn betyder bara tur.

Det är onödigt att oroa sig för något som man ändå inte kan påverka.

Ha det så skoj!!

• Amazonas

Kär i en amerikan
    Kan du inte ta med dig solfjäder eller en minifläkt eller något? Måste ju vara döskönt att ha mellan rätterna om man håller på att rinna bort.

• 1juli06

Jag ska ha fläktar... i alla fall då jag klär mej.. men de e en bra ide att ha ett par nånstans så man kan springa ifrån och fläkta sej lite

• Totrabrud

Stressigt värre här, sitter och skriver ut festprogrammen, när sambon kommre hem blir det att fixa musiken. I morgon duka plus att hela tjocka släkten kommer i morgon också så hela huset ska genomgå en make over! dvs fram med dammsugare och mopp :)
    Lycka till alla!

Svar på tråden Ni som gifter er på lördag!!