• Bröllopstokiig

Pysselträff i Stockholm spikad

Hej alla pysselsugna!
    Nu har jag och Louise fixat plats och tid för pysselträffen! Alla som vill komma och byta erfarenheter och pyssla är välkommna. Vi tänkte bland annat ta upp embossing, göra egna smycken och inbjudningar och monogram. Så samla ihop allt pysselmaterial ni har och gör er redo för att pyssla söndagen den 13:e oktober.
    Maila till mig eller skriv era e-mail adresser här så får ni veta plats och tid.
    Vi ses snart alla pysseltokiga brudar!
    /Elin
    elin.forsmark@infocar.se

• Svar på tråden Pysselträff i Stockholm spikad
  • Bröllopstokiig

Bra initiativ, ska maila så fort vi får ordning på vår uppkoppling hemma!

• Bröllopstokiig

Hej Kärleksglitterhjärtat2!
    Kul att du vill vara med och pyssla. Elin har lovat att fixa tilltugg och jag tar med en lite vin! Det blir kanonbra!

Någon mer som är sugen på att pyssla och prata bröllop? Hör av er!

// Louise

• Bröllopstokiig

Flyttar upp. Det måste väl vara fler som vill pyssla? Det var ju många fler som var intresserade på förra tråden.
    Hör av er!
    /Elin

• Bröllopstokiig

Är förståss intresserad och har skickat ett mail till dig, Elin!
    Kul, jag ser fram emot det!

• Bröllopstokiig

Jag är intresserad! Meeeen jag jobbar så kanske en annan gång. Lycka till tjejer!

• Bröllopstokiig

Elin, jag vet en tjej på ditt jobb som gifter sig dan före dig.. du vet kanske vem det är?

• Bröllopstokiig

Sara:
    Vad kul henne känner jag självklart! Hon är min chef! Vi ska ut på ölmässan tillsammans med våra blivande ikväll! Vem är du? Jag kan ju hälsa. Eller hon kanske vet vem du är när jag säger ditt namn och datumet.
    Vill du oxå vara med och pyssla? Vi är ett gäng brudar nu och det kommer nog bli trevligt.
    /Elin

• Bröllopstokiig

Hej! Jag ser fram emot pysselträffen! Jag har högar av amerikanska och brittiska bröllopstidningar som jag tar med mig på pysselträffen, om ni är sugna på att kika i dem.

Har någon av er lite äldre bröllopstidningar som ni kan ta med? Jag är så nyfiken på vad som var modernt för några år sedan, och hur bröllopstidningarna såg ut då. Jag har varit i begagnataffärer och letat men inte hittat något. Tänkte att någon av er kanske började planera bröllopet i väldigt god tid, eller kanske har fått ärva gamla tidningar? // Louise

• Bröllopstokiig

hej på er alla pysselsugna!
    Var i den stora staden är det? Södra eller norra sidan. Är det på norra skulle jag tycka det var superkul att få vara med!
    Min mejladress: tinateddy@home.se
    Vi kanske ses den 13:de!
    Tina

• Bröllopstokiig

Den här första träffen kommer vi ha hemma hos mig och jag bor ungefär i Årsta. Så det är ju söder om stan, men inte så långt. Ca 5 minuter från Globen och Liljeholmen.
    Hoppas att du kan komma ändå Tina. Hittills är det ca 6 st så vi kan nog få rikrigt trevligt med mycket pyssel och många bra tips och ideer.
    /Elin

Svar på tråden Pysselträff i Stockholm spikad