Vad har hänt med chatten ?? Porrlänkar!
Någon tycks ha lyckats att hacka sig in i chatten och stoppa in porrlänkar under föreslagna nya chattider !!! Kan redaktionen plocka bort dessa på något sätt ??
Någon tycks ha lyckats att hacka sig in i chatten och stoppa in porrlänkar under föreslagna nya chattider !!! Kan redaktionen plocka bort dessa på något sätt ??
Va 17????
Superkonstigt!
Jag har mailat BT ang detta för ett par veckor sen, och fick tillbaka ett mail att de hade fixat problemet, men nu verkar det vara tillbaka igen... någon annan som vill maila den här gången?
Nu har jag mejlat.
Något svar från BT? Problemet finns ju kvar i alla fall...
Jag har mailat BT x antal gångar ang andra saker men inget händer; och jag får inga svar...de kanske har tagit semester
Bland annat sälj det mediciner under Köp/Sälj...hmm...
jag har inte fått svar från bt :(
Jaha, då var de tillbaka igen! Ska det vara så svårt att hålla det borta? Bättre i så fall att ta bort funktionen med att anmäla chattider.
Ja någon tycks ha hittat ett sätt att hacka sig in med sin idiotreklam - porr, medicinförsäljning m.m. Det fodras nog mer än bara en rensning för att få bort det; någon programmeringsändring så att de inte kommer in !
Mmmm.. irriterande i alla fall! Undrar om folk över huvud taget använder chatten just nu eller om alla gör som jag och vänder i dörren när de ser skiten...
Undrar om det är lönt att puffa så att BT ser... maila funkar ju bara ibland...