• kackelmaja

Killars hårbeväxt

Det har ju varit sa manga inlagg om tjejers kroppshar, sa nu tyckte jag att det vore intressant att veta hur ni tjejer foredrar att killarna ser ut.

Sjalv brukade jag valansat dar nere (tex rakad pung), men pa senare ar har jag borjat foredra lite mer har for det blir stickigt nar de glommer halla efter och luktar lattare ofrascht..

Nar det galler ovriga kroppen ar en mer el mindre harig bringa, mage, armar osv alltid trevligt, men inte nacke, skuldror och rygg!

• Svar på tråden Killars hårbeväxt
  • Malin22

jag gillar lite håriga killar... i vanliga fall går gränsen vid hår på ryggen och/eller händerna men om jag verkligen gillar killen kan jag göra undantag jag tycker det är mysigt med lite hår, men om en kille vill raka sig får han ju såklart göra det, men jag föredrar lite hår. gärna en tjock raggar-sträng *morr*... sexigt

• NamNam

Jag föredrar hår på både män och kvinnor (undantaget armhålorna och om benen är kolsvarta på kvinnor).

• 98 grader

Jag foredrar valansat pa mannen. Kalhygge tycker jag bara ser lojligt ut vare sig det galler man eller kvinnor. Dessutom ar det ju sa fasligt mycket jobb med det. Och om inte mannen ar helt nyrakad sa far man ju som sma skavsar. Inte skont!!

Nej, nagotsanar naturligt ska det vara, om an ansat.

• Buslinna

Min pojkvän är hårig på många ställen. Inte någon ryamatta eller så, men det är hår på alla vanliga ställen plus rumpa, rygg och händer. Vi brukar skratta lite åt att man kan göra en mini-comb over på hans fingrar. haha

Mig stör det inte. Det vore till och med konstigt om han inte var hårig - det är ju en del av honom. Håret på magen och bröstet får han mycket gärna behålla, även om han brukar ansa det lite under sommaren. Han går inte och visar upp sin håriga rygg eftersom han inte gillar det själv, så jag vet inte om jag skulle reagera på det om jag såg det oftare heller. Men han planerar att ta bort håret på ryggen permanent, för sin egen skull, när han får råd. Sedan ansar han sina ädlare delar då och då, ungefär som jag. :)

• picachu

haha, jag vaxade axlarna på min man för ett tag sen!

Han är hårig + jag är hårig, så vi kommer att få Kusin It till barn :D

• pickolina

Hmmm, jag föredrar ganska hårfria män... Jag är så van vid det oxå, de tre killar jag träffat under längre perioder har alla rakat sig på div ställen... Som mage/bröst, armar, p*ng osv osv... Jag gillar det... Jag har enorma problem med hår på vissa men inte på alla, konstigt nog... Det beror på hur behåringen ser ut osv....

Svar på tråden Killars hårbeväxt