• Bruden 2006

Äntligen gifta!

Så kom äntligen vår dag!

Vaknade av solsken vid 7-tiden och kunde inte somna om... Väckte blivande mannen vid halvåtta och åt en härlig frukost ute på svärmors altan i sällskap med vår toastmadame. Efteråt packade vi bilar med mat och diverse saker till festen och svärfar och toastmadame drog iväg för att ordna. Själv åkte jag med svärmor till hennes salong för att fixa håret.

Vid tolv var jag klar och färdigsminkad, då var det dags för fotografen. Efteråt åt vi en korv med bröd innan det var dags att åka till kyrkan. Nu kom nervositeten!

Prick 15.00 ringde kyrkklockorna och vi gick in till Mendehlsson. Solisterna sjöng Du är allt och För kärlekens skull - så vackert!!
    Som utgångsmarsch hade vi valt Kärleken är evig - jättekul att se allas reaktion!

Festen hade vi i en hembygdsgård - vi åt en jättegod buffé och festade ända in på småtimmarna. Runt halvfem var vi på hotellet där en flaska champagne och lite frukt och snittar väntade. Fick även min morgongåva som var en 0,07 carats prinsess-ring!

Sov till nio och sen väntade frukost på rummet. Lite senare, runt lunch samlades vi ett stort gäng och åt lunch tillsammmans på hembygdsgården och öppnade presenter innan det var dags att städa...

Vi hade en kanondag som jag aldrig kommer att glömma!

Bild finns på www.bagenholm.se/ under Brudpar 2006, galleri 3. (bilden längst ner till höger - Jonas och Maria)

• Svar på tråden Äntligen gifta!
  • junibrud2006

Grattis! Så fantastiskt fina ni var. Helt underbar klänning.

• Fototjejen

Åhhh GRATTIS GRATTIS

Himmel så fina ni va :-d , sug på den här karamellen länge nu ;)

• Jenny brud

Grattis! Instämmer med föregående "talare."
    Jättefin klänning! :)

• elora

Hej Maria!!!! Det verkar som ni hade ert drömbröllop!

Det var en glad överraskning däremot att se bilden på er två, för jag har nämligen gått i pararellklass med Jonas i högstadiet ;)Världen är allt bra liten :D

Många lyckönskningar från mig!
    Jenny Stenman (kanske Jonas minns, från Västanåskolan)

• elora

Ursäkta, glömde ju skriva att så fina ni var allesammans! Och så fina barn ni har!! Verkligen kul att se så fin familj Jonas fått :D

• Bruden 2006

Tack allihop!

Elora: visst är världen (och Övik) liten, ska visa Jonas det här när han vaknar. Är det dags för dig också snart eller?

• Bruden 2006

Tack för länken, förstår inte varför jag inte kunde få till det....

• elora

Hej igen Maria!
    Jajemän, 30 september slår vi till. Fullt upp nu som du kan ana ;)

Kika in hos oss, kanske han känner igen mig bättre :D

www.stekman.info.se

(fast det är ju typ...10 år sen vi sågs skulle jag tro!)

• fruSolli

e går att få länken, har nyligen lärt mig hur:

man högerklickar på länken (med musen) då får man upp en lista. överst så finns det ett alternativ som heter "öppna i nytt fönster" och om man har mozila kan man även välja "öppna i ny tab" då öppnas en nysida med den länken och uppe i adressfältet så står direkt adressen =)

• June20

Fin fin bild med en av dem finaste buketterna! sååå fint med dem rödlila callorna :) bryter jätte bra.
    GRATTISSSSSSSSSSSS!

Svar på tråden Äntligen gifta!