• H & A

Nu är jag Fru!!! 060708

Nu är det gjort!!!

Nu är jag Fru Brunnegård

Det enda olyckliga är... att det är över... har aldrig någonsin trott att det kunde bli så lyckat och så roligt

För er som vill hittar ni lite bilder och min bröllopsberättelse på Familjeliv:

www.familjeliv.se/hem/hannnnah/galleri.php%F6llop

Lycka till alla blivade brudar och kom ihåg.... stäng av tiden ibland bara för att koppla in minneskortet och NJUUUT!!

• Svar på tråden Nu är jag Fru!!! 060708
  • majka

Wow! Verkligen jätte fina. Fantastiskt vacker klänning. Super grattis.

• H & A

TACK!!!!

Om det inte fungerar är det för att du/ni inte är medlemmar på familjeliv... flåt...

Klänningen kommer att säljas senare och jag kommer lägga in fler och bättre bilder på den

• Fototjejen

Jösses så fiin du va . vad va det för klänning du hade ?

Grattis får man väl säga oxå :)

• Brud0607

Stort grattis!

Ni var båda väldigt fina.

• H & A

Nu har jag lagt in lite fler bilder

Klänningen är en Sincerity

• H & A

Nu har jag ändrat så att ALLA kan se bilderna... hoppas det fungerar...

www.familjeliv.se/krypin/hannnnah/galleri.php&cur_album=Br%F6llop

o TACK alla för gratulationer ... det var en underbar dag och jag kan ju erkänna att jag hade lite ångest ett par dagar efteråt för att det var slut... vill gifta mig varje dag kändes det som... helt fantastiskt!!

• Örebroare

Stort grattis och lycka till i framtiden!

Klänningen var verkligen underbar, jag hade nog tänkt mej något liknande, fint med pärlorna upptill och mycket släp!

• elora

Stort Grattis!!! Förstår att du haft en drömdag, du strålade så jag fick ta på mig solglasögon om jag hade varit där ;) hihi...

Väldigt vacker brud och stilig brudgum, given kombination :D

• H & A

TACK ni är så underbara... jo det var verkligen en drömdag kunde inte önska mer... har skrivit ner min bröllopsberättelse under samma länk men under bloggar om någon är intresserad

tack tack tack tack

Svar på tråden Nu är jag Fru!!! 060708