Noppa ögonbrynen var??
Någon som kan rekomendera ett bra ställe där jag kan noppa mina ögonbryn. Hellst centralt i sthlm.
Tack!!
Någon som kan rekomendera ett bra ställe där jag kan noppa mina ögonbryn. Hellst centralt i sthlm.
Tack!!
Du kan säkert gå in på ngn Make-up store.
Jag har gjort det på Body Shop, det var för ett par år sedan, men mycket möjligt att de fortfarande gör det.
Annars är väl Make Up Store eller Face troliga att ha sådant.
Kicks i Gallerian gör det
I våras så fanns det ett proffs som kom från London 1 gång i månaden till NK. Hon fixade ögonbrynen med tråd. Jättesnyggt blev det! Sedan har jag köpt ny jättebra pincett på cow o hållt efter själv. Ring till NK och hör om hon fortfarande kommer till dem. Hon var gravid så det är möjligt att hon slutade med det.
Kolla vad jag hittade på NKs hemsida! Det var henne jag varit hos! Skynda dig att boka om du är intresserad!
27- 28 juli 2006
STILIGA ÖGONBRYN I SOMMAR.
Konsten att få till ett par snygga och välformade ögonbryn hör inte alltid till de enklaste företeelserna. För en konst är just vad det är. Det engelska företaget Shavata, som driver "The Brow Studio" på Harrods, ansar bryn med en indisk teknik. Baljit från Shavata utför metoden som kallas Threading på NK Kosmetik den 27-28 juli. Även Eyebrow Tint och Lip Threading utförs. Boka tid på 08-762 84 84.
Asså, tänk att åka jorden runt bara för att plocka folks ögonbryn. Vicket yrke!
Så,nu har iaf jag bokat tid hos henne på NK den 28/7
295 kr kostar det!!!!!
Nu ska jag bli vacker innan bröllopet!
Var det svårt att få tid på NK?Fanns det tider kvar?
Jag hörde mig bara för om den 28 men det fanns lite tider kvar på eftermiddagen
Ha! Nu har jag oxå bokat tid på NK för brynplockning! Hon kommer ju tydligen dit varje tors&fre sista veckan varje månad. Då kan man ju gå dit regelbundet om man blir nöjd. De borde ju var väldigt proffsiga!
Hon är inte den trevligaste typen, men skicklig!
OM ni har linser kan jag råda er att ta ut dem innan, jag hade jätteproblem med min ena lins när jag var där och började störtgråta på det ögat. Man ska nämligen själv hålla i ögonlocken när hon håller på med tråden.
Bra tips!Då ska jag ha glasögonen på mig när jag går dit
Jag plockar på en hårsalong i Kista. Jätteduktig tjej och kostar bara en hundring.
Jag brukar gå på Skönhetsvården på Södermalm (Hornsgatan) och är alltid nöjd.
augusti_2006
vilken salong i Kista går du till?
Annika_Solna:
En liten hårsalong som heter Hair Sience (går alltid till Paulina, hon är jättebra). Jag brukar alltid fixa bryna när jag är och klipper mej (vet inte om det blir dyrare annars, men ring och kolla om du är nyfiken.) Kan varmt rekomendera henne!
Jag brukar gå på Skönhetsbaren på Södermalm och är alltid nöjd
Hello..jag går till en tjej i st eriksgatan, soho saxshop. hon är jätteduktig och färgar också. hon färgar även ögonfransar - det gjorde jag.
BÄSTA tjejen i stan!!
www.nayl.se
Grymmmm