• *TT*

Hjälp!! Häst och vagn!

Är det någon som vet var man kan hyra häst och vagn i närheten av Lund (Revinge)? Jag skulle vilja hyra häst och en vagn med tak (i fall det regnar den 2:e sep).

• Svar på tråden Hjälp!! Häst och vagn!
  • Karin69a

Det finns en tjej i Dalby som har häst och vagn och brukar köra brudpar. Minns tyvärr inte vad firman heter....nån annan?

• angelici_81

jag ringde runt till ridskolor..och fix ett tips på en kille som körde..har du testat att ringa alla ridskolor? dom brukar veta om sånt om dom inte själva har det..

• Mamma Bull-Bull

Hej!

Kolla med flyinge. www.flyinge.se De har många körhästar och många fina vagnar

Lycka till

• Izunia

Flyinge har jättevackra vagnar och fina hästar men jag tror det kostar runt 7000 sa du är beredd pa det.

• Mamma Bull-Bull

nu har jag varit där och tittat gå in på www.flyinge.se , sedan in i den lilla menyn nere till vänster så finns det en punkt som heter team flyinge fyrspann och klicka sedan på uppdarg i menyn till höger.

• future mrs B

ville bara saga att jag varit i kontakt med 4h-oxie, almviksgarden, limhamns ridskola,arkens djjurfritids gard mfl men ingen har sa att man kan hyra hast & vagn, sorry

• mitt-lilla-smultron

kolla hos privata ägare...
    kanske finns ngn hemsida för hästfolk...
    googla å kolla :)

• e-lotten

Pröva att höra med lokala föreningen Nordsvenska hästen där Du bor. I vår lokalförening finns t ex en lista med kuskar som kör brudpar. Fjordhästföreningen kanske har liknande.

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Hjälp!! Häst och vagn!