Hej Bride,
OK, nu blir det lite knepigt för mig men jag ska försöka uttycka mig i alla fall. Blir lite generad men ska försöka dela med mig av mina erfarenheter gällande ditt problem.
Du, jag väger mycket mer än du och kan absolut relatera till hur du känner. Det finns faktiskt bara en väg ur det och det har inte med din vikt att göra! Det sitter i huvudet på dig. Du behöver jobba med ditt huvud, inte din vikt när det gäller denna fråga.
Din karl tycker att du är härlig, vacker och sexig och han vill leva sitt liv med dig. Njut av det och visa honom att du njuter av honom.
Sedan detta med tjejerna på TV, i reklamen och så. De är inte lyckligare för att de är smalare, gå inte på det. Det kommer alltid att finnas någon som är smalare, brunare, snyggare näsa, vackrare ögonfransar osv. Det handlar inte om det och de som försöker ta upp den kampen är inget annat än förlorare. Skippa dessa jämförelser helt och hållet!
Jämför du din intelligens med alla runtikring dig också? Jämför du dina andra egenskaper med alla andra på TV? Nej, trodde inte det. :) Tänk, vad bra det är att sätta saker och ting i lite perspektiv!
Ja, sedan detta med att han behöver sära på dina lår. Ja, och? Som någon sa, har du tänkt på att han kanske tycker att det är sexigt, spännande att bereda väg, att han får komma in i dig? Du är åtrådd - har du missat det?!
Han orkar nog inte bära dig över tröskeln men den filmscenen kanske är lite överskattad? Gör något annat istället om du vill ha markeringen med inträdet i hemmet för första gången som nygift. Kyss varandra intensivt på tröskeln och sätt upp en mistel i dörröppningen varje jul till minne av den kyssen. En idé bara, varför kom jag på den nu och inte när vi gifte oss? *skrattar glatt*
Ja, åsså detta med dig ovanpå honom. Vännen, det är underbart och det funkar visst! Var inte orolig för det, tag det varsamt första gången och be honom visa dig tillrätta. Det är lite bökigt och ovant till en början, ge inte upp för när ni får lite vana så är det jätteskönt för bägge. Det kan vara lite svårt att få orgasm på det sättet i början men då avslutar man bara med en ställning som funkar sedan tidigare.
Det är ljuvligt skönt, erotiskt och vackert att älska på detta sätt med den du älskar, avstå inte från det av fel anledning. Han kommer inte att krossas under din vikt om du tror det. Njut av att se honom i ögonen när han kommer istället, det är vackert. :)
Sitter här och rodnar lite men kände att jag kanske hade möjligheten att hjälpa till om jag delade med mig. Testa ikväll!