• boobsan

misslyckad operation

jaha.. så va man över lycklig över en "lyckad" bröstförstoring.. men nu efter ca 1 o ½ år senare ser dom förjävliga ut.. hänger mer än nånsin.. inplantaten känns o syns otroligt mycke..
    satte in silikon med ruggligt hölje utanpå muskeln..
    min fråga är nu då om det finns nån mer som gjort samma operation.. men som sedan satt inplantaten under bröstmuskeln istället..?? blev de lyckat?
    min läkare (fredrik gevalli artclinik) vägrar göra om dom.. trotts att han själv medger att jag har fått fel inplantat??

• Svar på tråden misslyckad operation
  • Nyfniken

Skriv din fråga under tråden bröstförstoring, där håller tjejer till som har eller ska göra en bröstop.
    Ev finns det någon där som kan svara på ditt inlägg!

LYCKA TILL!!

• pickolina

Vet inte om du tagit dig till bröstförstoringstråden och orkar inte kolla nu heller så jag svarar dig här... :)

Jag blev rekommenderad att inte lägga in nya implantat under muskeln pga att då skulle den gamla tomma fickan liksom glida runt uppepå och det skulle kunna bli jätte fult...

En annan tjej i bröstförstoringstråden gjorde en sådan operation, men hon finns inte kvar...hmm, har för mig att hon inte blev jätte nöjd med den nya operationen heller...men jag kan minnas fel...

En sak när det gäller att ha bakom muskeln... Brösten får inte hänga för mycket då, för då kommer inte bröstet se naturligt ut och har du fått för mycket häng så kan det vara så att du måste genomgå ett lyft oxå om du vill ha nya implantat under muskeln...

Jag märkte oxå av att brösten började hänga mer. Jag hade oxå framför muskeln... Jag tog ut mina helt å hållet istället. Jag kan tänka mig att göra ett lyft efter jag fött barn sedan men jag kommer inte att lägga in nya implantat igen.

Hoppas du kommer på en lösning. Har du kontaktat andra kliniker för konsultation och rådgivning??? Gör det annars..så du får koll på vilka alternativ du har...

Svar på tråden misslyckad operation