• reflex

Nu är man fru!!!

Då var man fru Gustavsson
    Vi gifte oss den 1 juli och inte förrän nu har jag haft tid att sätta mig ner och skriva här på sïdan. Livet har ju inte förändrats speciellt mycket, förutom att man har en fantastisk dag i sitt minne. Det var hur roligt som helst. Jag skickar med en länk till vår hemsida. web.telia.com/~u44223124/Main.htm

• Svar på tråden Nu är man fru!!!
  • Clobberella

Oj min browser (firefox) kommer inte alls överens med din hemsida
    Ser inga bilder och texten är konstig, tex står det "Textruta:" och sen text på ett ställe...
    Återigen blir man straffad för att man inte kör explorer.. *suck*

• reflex

Ja tyvärr så har inte make uppdaterat sidan för firefox. Så den funkar bara på explorer. Sorry...

• reflex

Vad fina ni var, visst är det härligt att ha en sådan underbar dag att titta tillbaka på och minnas.

• Sunshine77

Gifte oss skulle det ju stå...men hade varit skoj om man kunnat skriva "gifter" oss för då hade man haft allt det underbara kvar ;).

• Sunshine77

Ja, härligt och framför allt härligt att allt böev så lyckat och underbart, kunde inte ha blivit bättre! Förmodar att ni har samma känsla, eller hur?!

• reflex

Idag var jag och tittade på goda vänner som gifte sig, ett mycket litet bröllop så jag tittade bara, men jag kunde känna varje känsla, så häftigt.Det var som att uppleva allt igen... Jag kan sitta och titta på bilderna och bara le...

• reflex

Testa denna sidan i stället, vi vill gärna veta hur många det är som besökt sidan ...
    web.telia.com/~u44223124

Svar på tråden Nu är man fru!!!