Nu är man fru...
Här kommer bilder ifrån mitt bröllop
web.telia.com/~u44223124
Här kommer bilder ifrån mitt bröllop
web.telia.com/~u44223124
Ett stort GRATTIS!!!! Ni va jätte fina. Hoppas det blev som ni tänkt er!
puffar lite för att jag vill att de som inte har gift sig ska få lite ideer...
Åh, vad fina ni var! Jag längtar så jag håller på att spricka efter att få min sambo till äkta man. Det är inte långt kvar nu- den 12 aug går det av stapeln.
Vackra familjebilder!
Grattis, ni var jättefina!!!
puffar lite till...
Tack, den dagen var helt fantastisk, njut av er dag, glöm alla måsten och bara flyt med...
Jag måste bara få säga att det är himla roligt att så många varit inne på vår hemsida och titta.
puff elleipuff.....
Kul att se en brud med glasögon på sig! Det är så HIMLA många som skaffar linser inför den stora dagen.. tanken finns hos mig med... men jag vet inte.. jag har ju haft glasögon sedan 1989 och ingen har sett mig utan nån längre stund sen dess. Har precis som du "utan bågar" och tycker att du var vrålvacker på bilderna tack vare eller trots brillorna!!! Som sagt kul att se!
Men jag får inte upp några bilder när jag ska titta, bara textrutorna.. vill oxå se!! Grattis hur som helst! /oxå nygift
gummisnoddas - du måste använda Internet Explorer för att sidan ska funka!
Aha! Jäsingen oxå... jag som har mozarilla firefox.. Trist.
vad tråkigt att ni inte får upp bilderna men tyvärr så funkar det bara i explorer... jag får väl tala med maken och se vad han kan göra åt det.
Viktualia - Vad roligt att du tyckte om bilderna "trots" att jag hade glasögon, jag funderade länge på om jag skulle ha glasögon eller linser, men bestämde mig för att ta glasögon, det är det jag är bekvämsat i och då slipper jag att få ont i ögonen. Jag är helnöjd med mitt beslut. Jag var bekväm i mina glasögon och jag tycker att de är diskreta, dessutom är det ju falktiskt jag, jag har aldrig linser annars hade nog känts naket i linser... i vilket fall som helst var jag nöjd med mitt beslut att ha glasögon på mitt bröllop.
Vad roligt att så många varit inne och titta på vår sida...
jaa du reflex - jag berättade lite fint om dig för min m2b häromdagen och sa att "näpp, nu har jag bestämt mig... jag har sett bilder på en brud i samma sorts brillor som jag har och hon var jättestilig och glasögonen var inte alls "i vägen". så jag skippar idén med att skaffa linser"
De flesta av mina glasögonpolare som gift sig har linser som de använder lite då och då och därför är det väl naturligt för dem att ta linser på den stora dagen. Men med hjälp av dig bestämde jag mig för att strunta i det... och sådana här "båglösa" brillor är ju väldigt diskreta!
tackar så mycket för hjälpen med beslutet!!
Hur var det på Azorerna? Lite nyfiken pga att jag gifter mig den 19:e och åker iväg till Azorerna den 21:a augusti.
Tips på något man inte får missa?
Azorerna var hur trevligt som helst. Vi var på val och delfin safari. Nu hade vi jättetur, men vi såg späckhuggare live i det vilda. Hur colt som helst, så det rekomenderar jag. Sedan var vi på deep sea fishing, hur kul som helst. Så har ni pengarna och tiden rekomenderar jag verkligen detta. Jag rekomenderar även att ni går på infomötet som resebolaget har, det var vettigt, om än lite väl turistas. Lycka till!
Fantastiskt vacker bukett måste jag säga!
Tack så hemskt mycket jag var jätrte nöjd med buketten....
Det är jätteroligt att så många lägger ut sina bilder på nätet så att man kan titta...