• Mi@

Mi@ är fru!

Så har man blivit fru då! Efter enorm stress och en massa planerande och slit så kom den stora dagen D igår...
    Det var en helt underbar vigsel och bröllopsfest!!!
    Trots utlovat dåligt väder så sken solen och det var varmt högsommarväder hela dagen och kvällen. Stämningen var härlig och alla ca 120 verkade ha trevligt, maten var supergod och musiken kanon! Är så nöjd! Toastmadamen, tärnor och kompisar som skötte musiken gjorde kvällen helt fantastisk.

Nu tackar jag för mig här på forumet!

• Svar på tråden Mi@ är fru!
  • Ankmor

Grattis!!!!!!!! (och lycka till)

• Pumpkin

Härligt Mi@!
    Inga bilder?

• Mbrud

Grattis!!! Har du inga bilder? *nyfiken*

• Mbrud

Åh sorry, MsNordqvist hann före! Menade inte att tjata...

• Mi@

Nej, tyvärr inte! För det första är vår kamera sönder (men andra har så klart fotat en massa! ) och för det andra så är har vi bara modemuppkoppling så att överföra bilder tar en hel evighet... ;-9

Tackar för gratulationerna! Sitter just nu och räknar samman alla utgifter, skittrist, men ska kännas skönt att börja betala av en del så att man kan lägga det åt sidan och ägna sig åt semestern!

• Sunshine77

Grattis Mi@! Vi gifte oss den 1 juli. Det var världens med underbara dag, antar ni kände detsamma ;). Vi har bilder på www.photography.se/wramdemark om du vill titta ;).

• Min-Ah

GRATTIIIIIIIS, Mi@!!

Äntligen är du också fru!
    Vad skönt att ni fick fint väder!

Önskar er all lyckai äktenskapet!

Hoppas ni får ihop till lite bilder ändå sedan, trots modemet! (Ni får väl skaffa er bredband, hihi!! )

Kramar/ Sofia

• Fru Kroon

Ett stort grattis till er !! Jag måste säga att det är ju såååå fint när allt är färgmatchat !!

• June20

Sunshine77
    vart hade ni fått tag på dem där gröna brudparsmyrorna? hade ni dem som bordsplasering för er själva el vad var dem till för?

• Min-Ah

Sunshine77!

Stort GRATTIS till er!

Helt underbara bilder!
    Ni var sååå vackra!
    Duktig fotograf!!

Önskar er all lycka!

Gillar också de gröna brudparsmyrorna!!

• Tittij

Sunshine: Var har du köpt tärnklänningarna? jag ska vara tärna och bruden funderar på rött som tema..

• Sunshine77

Tack Min-Ah!!! Ja, vi är jättenöjda med alla bilder ;). Brudparet hade mina föräldrar köpt när de var i Tyskland. Nu står de hemma på vår bokhylla ;)

• Sunshine77

Förlåt Mi@ att vi lånar din tråd...

• Mi@

Ingen fara, har inte haft tid att vara här och planerar att göra mig kvitt BT-beroendet nu då bröllopet är över!

Svar på tråden Mi@ är fru!