• J&D

Massor av bilder från vårt underbara bröllop!

Jag har hängt här en del under våren... nu är jag gift, och vilket fantastiskt bröllop vi hade! Tänkte bara meddela min sorti genom att bjuda på några bilder (om någon kan tänkas vara intresserad... :)

www.landinos.com

• Svar på tråden Massor av bilder från vårt underbara bröllop!
  • Felia

Åh det ser helt härligt ut!

• Tittij

Vilken underbar bukett!
    Grattis!

• Augusti-06

Grattis :D Kände igen ditt namn, o det va ju dina fina klänning jag sett innan... :)

• Liten Snövit 2007

Vilken vacker brudbukett!!!!!

Grattis!

• Lilltrolle

Tack för titten!! Måste bara fråga hur ni känner Niklas Åström? (första bilden, killen längst till vänster menar jag - han heter väl Niklas?)

Grattis ska jag förstås oxå säga!!

• J&D

Vad roligt med alla komplimanger, tack! det var verkligen underbart...

Lilltrolle: Min man har känt Niklas i 16 år, sedan han gick på Handels med Niklas bror Andreas. Hur känner du honom? Det är f.ö. Niklas som tagit många av bilderna.

• Lilltrolle

Där ser man, jag har jobbat ihop med Niklas på Lotus Med honom har man aldrig tråkigt *ler* Ni kan hälsa från Anna Eriksson om ni pratar med honom så vet han vem det är

• Johans w2b

Vad roligt att få glimta in på er vigsel och fest! Jag är inne i en så förväntansfull och sentimental fas så här 3 veckor innan den egna vigseln att jag började grina och le en smula. Ni ser verkligen lyckliga ut! GRATTIS!

• Alizzy

Åh vilken vacker klänning du bar! Verkligen underbar!

• Tilly78

Jätte fin ring! Var har du köpt den?

• Sade

Tja Jossan!

Grattis så här i efterskott, grymt fina bilder som sagt här innan ni ser helt fantastiska ut. Hoppas smekmånaden var bra in the states...
    Själv börjar jag bli lite stressad har inte riktigt koll på allt och har inte riktig tid med allt heller, jobar på tok för mycket.
    Kul att se lite folk man känner igen från skoltiden, så grymt längesen alltså, tiden går fort. vilken klysch men den stämmer.
    Hoppas ni får en fortsatt trevlig sommar och ett underbart framtida äktenskap.

Kramar Mickis

• J&D

Lilltrolle: Vad kul, jag ska hälsa honom från dig! nu jobbar han på Sun...
    Tilly78: tack! jag älskar den! den är köpt på Din Guldsmed på götgatan, södermalm. det är 12 brillanter och ringen är bara 2 mm bred. det jag gillar är att det inte är något guld påsidorna, och inga "hål" på insidan. jag hittade min drömring!!

Mickis: Tack! ja, vi hade det heeelt underbart och härligt på alla sätt. Vi har fått jättemånga kommentarer om hur kul, avslappnat o trevligt allt var. sen blev det välrdens drag på festen, karaoke o proppfullt på dansgolvet till kl 3. En av mina "värsta" oros-grejer var att ingen skulle dansa, alla skulle gå hem typ kl 23... men det blev precis tvärtom!
    Hoppas att du inte stressar ihjäl dig och att allt blir underbart på ert bröllop också! stort lycka till! det vore jättekul att få höra lite grann o se några bilder sen också...
    stor kram /j

• Tilly78

Vad fick du betala för ringen? Jag har hittat en liknande för 6000. Vill bara veta om det är ett ok pris.

• l i s a

Å Grattis J&D!!! Så himla roligt att se bilderna! Superfina! Klänningen blev perfekt med pärlhalsbandet och de där skorna till

Lycka till med allt och må du vara lika lycklig över din ring om 50 år, om inte lyckligare

• J&D

Tilly78: den kostade 8000, så då hittade du ju ett bättre pris...

Lisa: Tack! Men tyvärr råkade jag gå ner runt 5 kg i vikt snabbt före bröllopet, vilket gjorde att klänningen (som var sydd efter min kropp) satt för löst, nästan lite hängigt tyckte jag. Tycker inte du det? Det var väl stress-viktnedgång antar jag, för jag åt precis som vanligt. Nu, 6 veckor senare, har jag dock gått upp mina 5 kg igen :)
    sen var jag inte så nöjd med min frisyr heller... men det där är ju småsaker, bröllopet var helt underbart, fantastiskt! så jag kunde inte önskat mig något bättre (jo, lite fler kilon och lite snyggare hår ;)

• l i s a

J&D... mjo, eftersom du frågar... jag tänkte faktiskt på att du såg tunnare ut än på de bilder jag såg förut och jag funderade på hur det hade gått med klänningen! Fast, jag tycker inte det gör något om den satt löst (svårt att se på bilderna) då du ser ut att vara så pass tunn så att säga

Svar på tråden Massor av bilder från vårt underbara bröllop!