• LadyJeZz

Jag är såååå nervös!!!!!!

Gifter mig 5/8 och nerverna e på högvarv!! Kan inte äta, kan faen inte göra någonting annat än att tänka på bröllopet!!! Har sett fram emot detta nu sååå länge och jag förstår inte att det äntligen är dags :)

Är så orolig för att allt inte klaffar och att gästerna skall ha tråkigt. Men vi har en underbar toastmadame som kommer hitta på massor med spex så jag vet om att jag inte behöver vara orolig. Men säg det till fjärilarna i min mage *skrattar*

Var bara tvungen att skriva av mig lite. Tack ni som lyssnar :)

Kramar Jessica

• Svar på tråden Jag är såååå nervös!!!!!!
  • möhippis

Jag börjar också bli nervös, gifter mig också 5 augusti!

• LadyJeZz

hehe, tror detta är synonymt för oss 5/8 brudar :)

Men min blivande man spelar cool och säger att han inte är det minsta nervös *skrattar* Tror nog att han får sin del av kakan dagarna innan vigseln

• Fru Djärv 2B

Hejhej! Får man vara nervös fast man inte gifter sig förrän den 19/8...? Det börjar pirra rejält i min mage men äta och sova går bra än så länge (man blir väl hungrig o trött av att "pirra" hela dagarna...)

• feonix

Ok om det bara var magpirret, men (även om det är ett tag kvar till 19/8) jag har börjat sova dåligt på nätterna, vilket för mig är ett stresstecken. Värmen har ju sin del, men just nu känns det som jag har gjort allt jag har kunnat fram till den här punkten och nästa fas blir inte förren veckorna precis innan då det sista ska göras.

• jakthustru

jag har lyckats bli gravid så det sätter tankarna på annat vill jag lova (gifter mig den 5/8 jag med!)

• Zozo

Jag är lugn sa sett (14/8) men tiden är bara saaa lang nu.. Kan det inte bli dags snart!!

• Zozo

14 augusti skulle det sta i parentesen..

• jakthustru

är det bara jag som itne längtar? Känns så pressat, vill bara skita i allt?!

• LadyJeZz

Jo jag vill också bara skita i allt vissa dagar, är så trött på all planering och hets nu så jag känner bara för att rymma bort!!!

• feonix

Jag längtar, men samtidigt har det varit så kul att planera, diskutera och prata om bröllopet. Jag tror att det kommer att bli ett hål någonstans. Men samtidigt så gåt livet vidare och jag ser frma emot att rikta mer pengar tillbaka på husrenoveringen och sedan ev. på barn. (en fråga som alla förresten ställer hela tiden. Jaaa... nu när ni gifter er så kommer väl bebisen om 9 månader.)

• Zozo

Jag har inte haft mycket hets alls hittills faktiskt. Det är det jag tycker varit sa skönt med att vi började för nästan ett ar sedan; man har liksom kunnat ta sakerna en och en i lugnan ro, utan att känna det där tvangat att "nu maste vi planera ditt eller datt".

Blir det för mycket sa delegera, flickor! Ni maste väl ha ngn i narheten som kan ge en hjälpande hand?

• jakthustru

vi (läs:jag) har hållt på sen 14/2 förra året och fixat, donat och planerat så ajg borde inte vara stressad, men det är jag. Och delegera gör ajg så gott som går, men vissa saker måste man göra själv (som skriva om gärsterna som tagit en hel vecka, någon timme/dag...)

• Nickedockan

12/8 är det dags för mig..

Känner precis som Feonix att det kommer att bli ett hål efteråt... Men vår husrenovering behöver också pengar , och lugna sköna vardagen är inte helt fel den heller.... Fast jag längtar inte supermycket just nu efter själva bröllopsdagen, tycker att dagarna går så fort, sommaren har gått så himla fort, har inte hunnit göra allt jag tänkt!

Svar på tråden Jag är såååå nervös!!!!!!