• Lilja04

Viktklubben, ngn som är med där?

Jag funderar på att gå med där igen. Var med innan med funkade liksom inte, jag fattar inte hur man ska göra... jag kom inte igång på ngt konstigt sätt Ngn som vill följas åt?

• Svar på tråden Viktklubben, ngn som är med där?
  • nattens drottning75

Hej lilja04
    Efter flera misslyckade bantnings försök, har jag idag börjat med viktklubben. Jag tycker att den verkar vara jätte bra.
    Hur mycket vill du gå ner?
    Jag vill gå ner 30 kg

• Desperate2bewife

Hej! Jag är oxå med där. Tycker om det upplägget, behöver ha kontroll på vad jag stoppar i mig. Jag har 40 kg att gå ner tills jag har hälsosam vikt och ca 46 till idealvikten. Men kan tänka mig att stanna vid -40 om det känns bra. Jag har gått ner 4 kg hittils.

• mammaK

jag skrev in mig precis, väntar in fakturan bara...

• Janne71_JKP

och jag är med oxå, för mig har det funkat alldeles utmärkt ända fram till semestern och bröllopet så nu första veckan efter semestern försöker jag ta nya tag för att lyckas bli av med dom sista ca 10Kg jag vill gå ner. Har plockat 30Kg under våren men tänker ta det i lite makligare tempo nu under hösten.

Det viktigaste för att lyckas är nog att verkligen bokföra allt man stoppar i sig och att väga sakerna, lätt att underskatta hur mycket saker väger och hur många kalorier det verkligen är i sakerna man stoppar i sig.

MammaK: Vinkar lite till dig i den här tråden oxå och önskar dig lycka till.
    Övriga önskar vi väll välkomna till den här tråden www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m1771272.html

//Janne

• Nightingale

Jag har varit med i vk i 1,5 år ca. Älskar upplägget, förstår inte varför du inte kommer igång, det är ju jättelätt!!

Har gått ner 10 kg, och hållit det. Så nu försöker jag med de sista fem. inte så lätt.... Är 175 cm och väger 68-69 kg för tillfället, vill ner till 65, men det verkar omöjligt!! Fråga gärna om du undra något, för jag är en klockren veteran!!

• Buslinna

Jag är också med där! Försökte med kolhydratssnål diet i våras, men jag mådde lite för illa och gick ner för sakta (för att stå ut med illamåendet etc). Så nu är jag tillbaka på ruta ett och räknar kalorier igen. Håller dock igen på kolhydraterna på kvällarna (tränar morgnar).

Hur går det för er?

Jag vill gå ner 30 kilo, eventuellt mer. Det är frustrerande att det går sakta, särskilt när jag pga hormonpreventivmedel gått upp en hel del utöver min tidigare övervikt. Det hade ju varit lättare att ta långsamheten om man börjat där man var för ett och ett halvt år sedan. :)

Svar på tråden Viktklubben, ngn som är med där?