Äntligen gifta!
För en vecka sen gifte vi oss och allt blev till och med bättre än vad vi anat!!!
Makeupen och håret blev lyckat! Min man (!) och hans bestman var så snygga! Brudbuketten (som jag inte visste hur den skulle se ut) var jättevacker! Fotografen verkade jätteproffsig och tog fina bilder. Vigseln var stämningsfull och jättefin och kyrkan var helt full med folk. Middagen var god, personalen proffsig och de många talen fyndiga, vackra och helt underbara! Sen drog festen igång och vilken fest! Vi hade ett bra band som la stämningen på topp och folk var kvar och dansade och festade intill småtimmarna!
Det finns ingen detalj eller någonting vi skulle vilja ha annorlunda. Vi hade så kul och jag kom på mig själv med att gå runt med ett stort flin hela kvällen, jag var (är) bara så lycklig!
Samtidigt är det skönt att det är över. Att kunna tänka tillbaks och gå igenom dagen igen och igen fast slippa oron man kände innan. Och det är en rejäl anspänning - vi sov nog i tre dagar efteråt...
Lycka till alla ni som ska gifta er snart - ni har en underbar dag framför er! Kram