• drömbrud

Gå ner i vikt-kompis?!

Finns det någon i Stockholm somär i 20 års åldern som vill börja småträna med mig!?

Alla jag börjar träna med som ex. simma, spinna och smågymma på friskis bangar. De bara ger upp. Det är så tråkigt!

Finns det någon därute som har några kilon i övervikt som vill få reda på dem??

SKulle vara jätte roligt att ha någon att simma med 1gn/veckan eller så.

Någon!?

• Svar på tråden Gå ner i vikt-kompis?!
  • ElinElinL

Hej där...

Jag tränar gärna tillsammans med någon. Trevligt att träna med någon, lättare att amn gör det då också.

Och ja, jag har lite kilon som jag vill får bort!

Elin

• ElinElinL

Hej,

Japp, jag bor i Sthlm. Närmare bestämt i Bromma men jag tränar inne i stan. Mest på Friskis kungsholmen eller sveavägen men är öppen för fler ställen.

Elin

• drömbrud

Elin, jag såg i en gammal tråd att du använde herbalife prudukter någon gång under 2005. Funkade det för dig?

• ElinElinL

Mi Vida

Nej det fungerade inte alls bra för mig. Jag var nog alldeles för omotiverad och jag behöver nog hjälp av en choach. Hade ingen bra kontakt på Herbalife. Så tyvärr är mina erfarenheter dåliga. Men jag skulle gärna testa igen om jag får rätt hjälp osv. Jag är lite för dålig på att hålla mig till en diet eller så. Så lätt att äta det man inte ska. Tyvärr!

Men är man flera med samma mål kanske det går bättre, jag vet inte rikigt!

• drömbrud

Elin

Jag har en jätte bra coath du kan få nummret till. Hon ska ringa mig ikväll så ska vi beställa varor till mig. Jag vill verkligen gå ner i vikt. Hon tyvkte jag skule gå ner 20 kg för att nå ett BMI på 22. Jag tror faktiskt på det här. En av mina kompisar höll på ett tag och rasade 15 kg och mår super bra!
    Vill du köra med mig? Vore jätte kul!

• ElinElinL

Mi Vida

Skulle vara intressant att köra igen och ha någon vid sidan av sin coach som kan peppa och stötta en. Jag vill gå ner 5-10 kg. Helst 10 såklart!
    Vad kommer detta kosta dig?

Var i sthlm bor du?

Om du vill höra av dig på mail så finns jag på elinlarsson@spray.se

• drömbrud

Jag ska gå ner 20

Jag bor på Södermalm.
    Har du msn?

• ElinElinL

Mi Vida

Japp sammma adress som jag nämde tidigare!
    Adda mig gärna!
    Nu ska jag ut och promenera lite.

Elin

Svar på tråden Gå ner i vikt-kompis?!