• brud81

Nu är vi äntligen gifta! (bilder)

Nu har man börjat vänja sig vid känslan av att vara fru! Efter en veckas bröllopsresa i norra Italien, är vi nu hemma igen (eller jag bara, mannen har åkt på jobb)
    Bröllopet ägde rum den 22 juli i Åbo, Finland!
    Allt var bara underbart!

Jag kommer att komma med en närmare beskrivning senare, men här är iallafall några bilder att se på! Bilderna från festen har jag inte hunnit få med ännu, då det tar så länge att ladda upp bilderna.

www.pixbox.se/usr_show_id28657_page0_order1.htm

Fru Erickson Palander

• Svar på tråden Nu är vi äntligen gifta! (bilder)
  • mammaK

grattis! och all lycka till er!
    tyvärr kommer jag inte åt bilderna

• brud81

Försök igen. den första länken fungerar inte, jag slipper inte heller in på den. men den andra borde fungera!

Och tack förresten!

• Växjöbrud2006

åååhhhhhhhh va fina ni var!

vilken vacker klänning och vilken otrolig brudbukett!!!
    dina tärnors klänningar var urläckra!!

grattis och lycka till!

• mammaK

nu gick det!
    Vilken underbar klänning! Vart kommer den från. Du var verkligen jättefin.
    Nyfiken på berättelsen, spännande med krona och ljusen och det!

• riikka

gud vad fina ni var.. stort grattis och lycka till

• brud81

Tack alla!
    Jo, berättelsen kommer.. måste bara gå och lägga mig just.. klockan är halv tolv här i Finland och skall på jobb imorgon!
    Klänningen har min ex klasskamrat sytt,lite ändrad, men mönstret beställde jag från www.svenskamonster.se också tärnornas klänningar har hon sytt (med lite hjälv av mig också!) Brudbuketten gjorde en av tärnorna, den blonda, min bästa vän. De andra är mina ljuvliga systrar!

• gummisnoddas

Ååååå vad din klänning var fin! Det enkla och stilrena är så mycket finare än "prinsessfluff" och en massa ståhej i håret
    Du påminner o Robin Hoods Marion!

Svar på tråden Nu är vi äntligen gifta! (bilder)