• pokerface

Sommarbrud med bilder

Så var det gjort man är gift. Känns skönt men också lite tomt efter att ha planerat i ett år. Nu har vi bara tackkorten kvar att skicka ut. Jag skriver ingen lång story utan låter bilderna tala. Tycker själv att det har varit urkul att se andras bröllopsbilder under min tid på bröllopstorget för att få insperation så nu är det min tur att dela med mig. Några råd på vägen slit; inte för mycket med planerandet då det är lätt att gå upp i allt (vilket jag gjorde kan jag säga i så här efterhand). Börja tidigt som jag då får ni inte allt det sista. Lycka till!

pg.photos.yahoo.com/ph/steen126/my_photos

• Svar på tråden Sommarbrud med bilder
  • Ettolrach

Stort Grattis, allt såg jättefint ut!

• Bröllopstokiig

Jätte fina bilder, samma bil som vi har fast svart! Vi ska åka vår egna bil med.
    Jag kör med rosa och röda rosor, det var verkligen roligt att se hur det kommer att kunna se ut. Märkligt att det var så mycket som var likt!
    Underbart vacker var du och din make i allafall!
    Lycka till som gift!

• augustibrud-2006

Åh, va fint!!
    Stort grattis!! Vår storadag är om 2 veckor och jag längtar!
    Klarade du av vigseln utan att gråta?
    Det stressar mig lite, är rätt blödig... Fick tårar i ögonen av att se era fina bilder!!

Grattis igen!!

• junibrud-2007

Jätte fina ni var...oj vilken snygg tårta ni hade.

Lycka till i framtiden

• pokerface

Tack alla. Augustibrud-2006. Jag fick lite tårar i ögonen emellanåt. Som tur var hade jag vattenfastmascara, ett måste om man är blödig.

• augustibrud-2006

Ja, det känns verkligen som ett måste...

Ni var verkligen fina!!! Så härligt att se bilder tycker jag! man riktigt myser!

• björnsbrud

GRATTIS!!!
    Vad fina ni var!

Vad mycke folk det var i kyrkan. Får man fråga hur många gäster ni hade?

• Bröllopstokiig

Björnsbrud. Vi var 120 pers och 118 på festen.

Svar på tråden Sommarbrud med bilder